تیم ملی بسکتبال ایران با برتری مقابل اردن به یک چهارم نهایی بسکتبال کاپ آسیا صعود کرد. این تیم خبرسازترین تیم حاضر در رقابت های بسکتبال کاپ آسیاست.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۴۲
بسکتبال کاپ‌آسیا / بلندقامتان ایران ، صدرنشینان جنجالی +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کاپ آسیا به مصاف اردن رفت و با نتیجه 83 بر 71حریفش را شکست داد و به عنوان تیم نخست گروه A به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات صعود کرد.

در این مسابقه نیز سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و حامد حدادی بازیکنان شروع کننده تیم ملی کشورمان بودند.

ایران در کوارتر‌های اول و دوم با نتایج 19 بر 12 و 24 بر 14 اردن را شکست داد و کوارتر سوم را 24 بر 19 واگذار کرد. کوارتر چهارم نیز 21 بر 21 برابر شد. تیم ملی با این برد به طور مستقیم به جمع هشت تیم برتر رسید و در این مرحله (چهارشنبه) باید با برنده دیدار لبنان و چین تایپه بازی کند. ملی‌پوشان دو روز استراحت خواهند داشت و سپس در یک چهارم پایانی به مصاف حریفشان می‌روند.

سایت «بسکتبال آسیا» در گزارشی به برتری ایران مقابل اردن پرداخت اما نکته عجیب اینکه این سایت تیم ملی بسکتبال ایران را جنجالی ترین تیم حاضر در رقابت های کاپ آسیا معرفی می کند. این سایت به همه چیز میپردازد. از غروب نزدیک ستاره های تیم ملی بسکتبال ایران مثل حامد حدادی و اوشین ساهاکیان می نویسد تا تضعیف بسکتبال ایران در ماه های آینده.

غیبت صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران در این رقابت ها نیز از نظر این سایت خیلی عجیب است. حتی به درگذشت آیدین نیکخواه بهرامی در سانحه رانندگی 10 سال پیش هم اشاره می شود و حتی به درگیری و چاقو کشی در لیگ برتر بسکتبال ایران. این سایت به طرز عجیبی شرایط بسکتبال ایران را تحلیل کرده است.

تصاویری از تقابل ملی پوشان بسکتبال ایران با اردن را در ادامه می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها