میان رده جدید شیائومی؛

تصاویر و مشخصات ردمی نوت 5 ای + عکس

گوشی‌های میان رده شیائومی از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار می‌باشد. در سال‌های گذشته عرضه گوشی‌های قدرتمند و مقرون به صرفه‌ای همچون ردمی 4 و ردمی نوت 4 بودیم که باعث توجه علاقه‌مندان به این سری از محصولات شیائومی شده است.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۷۹
تصاویر و مشخصات ردمی نوت 5 ای + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌ رو، ماه گذشته شاهد انتشار تصاویری از ردمی نوت 5 بودیم، امروز اما تصویری از یک نسخه جدید این مدل با نام ردمی نوت 5 ای منتشر شد. قیمت شیائومی ردمی نوت 5، 175 دلار خواهد بود، ولی هنوز قیمتی برای نسخه A این گوشی ارائه نشده است.


شیائومی ردمی نوت 5 ای
شیائومی ردمی نوت 5 ای
بر اساس خبرها مشخصات شیائومی ردمی نوت 5 ای به صورت زیر می‌باشد:
صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 720p
پردازنده اسنپدراگون 425
رم 2 گیگابایت 2 گیگابایت
حافظه داخلی 16 گیگابایت
ظرفیت باتری 3080 میلی آمپر
سیستم عامل اندروید 7.1
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل

همانطور که مشخص است، ردمی نوت 5 ای از مشخصات ضعیف‌تری نسبت به ردمی نوت 5 بهره می‌برد. ظرفیت باتری، مقدار رم، رزولوشن صفحه نمایش، پردازنده و … همگی نسبت به ردمی نوت 5 ضعیف‌تر می‌باشند. از همین رو احتمالا شاهد عرضه این گوشی با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به ردمی نوت 5 خواهیم بود.

با توجه به مشخصات و قیمت احتمالی پایین‌تر از 150 دلار، ردمی نوت 5 ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران گوشی‌های میان رده باشد. در هفته‌های آینده قیمت قطعی این گوشی مشخص خواهد شد و در آن زمان بهتر می‌توان ردمی نوت 5 ای نظر داد و آن را با رقیبانش مقایسه نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها