بانوی کاراته کار به وعده اش با جام جم عمل کرد

یک طلا یک نقره و کاپ تکتیکی ترین کاراته کا زن به نورالهی رسید

سارا نورالهی کاراته کار جوان کشورمان که پیش از اعزام به مسابقات بین المللی کاراته سبک کیوکوشین در ترکیه در مصاحبه با روزنامه جام جم اعلام کرده بود با آمادگی کامل عازم این مسابقات است ، با شایستگی مدال طلای کاتای این مسابقات را از أن خود کرد و در بخش کومیته ، با پیروزی بر حریفان به فینال راه یافت و در فینال این مسابقات در مبارزه ای با نفسگیر با حریفی از کشور میزبان پس از ٩ دقیقه مبارزه به مدال نقره دست یافت.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۷۷
یک طلا یک نقره و کاپ تکتیکی ترین کاراته کا زن به نورالهی رسید

نورالهی در گفتگو با روزنامه جام جم گفت اعتراض به رأی داور در کاراته یک توهین بزرگ تلقی میشود لذا در این مورد حرفی ندارم فیلم این مسابقه را باید دید!

او که جایزه دواران این مسابقات را به عنوان تکتیکی ترین مبارز زن ( فایتر) از آنِ خود کرده است ادامه داد اما مهم ترین هدیه من در این مسابقات وقتی بود که در سالن پر از جمعیت پشت بندگومسئولین مسابقات از حجاب إسلامی من تقدیر کردند.

من پیش از مسابقات با روزنامه جام جم اعلام کرده بودم اگر مدال کسب کنم آنرا به خانواده شهدا تقدیم خواهم کرد.

و مجدداً تأکید میکنم این مدال را به خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای رسانه تقدیم می کنم.

من به عنوان یک دانشجوی مدیریت رسانه با افتخار این هدیه ناقابل را به این خانواده ها که ارزشمندترین اعضای خانواده شان را در راه خدا از دست داده اند تقدیم می کنم.

در این مسابقات تیم های کاراته ترکیه، عراق، سوریة، رومانی، آذربایجان ، روسیه ، تونس، قزاقستان و أوزبکستان شرکت داشتند .

در حاشیه این مسابقات حضور دو سبک از کاراته کیوکوشین نزدیک بود بخشی از بانوان کاراته کار کشورمان را در وزن کشی و حضور در مسابقات محروم کند که با دستور مستقیم وزیر ورزش مسئولین فدراسیون کاراته با تسامح از ناهماهنگی مسئولین سبک های مختلف، مشکل باطرفی شد.

بنا به گزارش خبرنگار روزنامه جام جم این اقدام وزیر ورزش که در روزهای تعطیلی جمعه و شنبه اتفاق افتاد با قدردانی کاراته کاران کشورمان مواجه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها