شب گذشته برنامه خندوانه میزبان مجید خسرو انجم کاریکاتوریست بود.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۷۱
دعوت مهمان رامبد از علی پروین برای حضور در خندوانه

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته برنامه خندوانه میزبان مجید خسرو انجم کاریکاتوریست بود. او توانست طرح‌‌های منحصر به فردی را با تلفیق نقاشی و ابزار خلق کند.

در آغاز گفت‌وگو خسرو انجم به وقف زندگی رامبد جوان برای شادی مردم اشاره کرد و اینکه باید قدر امثال جوان را بدانیم.

وی در خصوص تفاوت کاریکاتور و کارتون گفت: کاریکاتور اغراق در چهره است؛ اما کارتون اغراق در موضوع است.

مهمان خندوانه در خصوص شروع فعالیت خود گفت: سال 72 که پانزده سال داشتم، کار خودم را شروع کردم. اولین کارتونی که کشیدم را هنوز دارم.

در بخش دیگر خندوانه، آثار این کاریکاتوریست نشان داده شد و خسرو انجم درباره هر یک توضیح داد.

خسرو انجم به این موضوع اشاره کرد که همه خلاقیت دارند؛ اما باید آن را پرورش دهند. وی گفت: خلاقیت یعنی در زمین فوتبال که چارچوب آن مشخص است، به خوبی دریبل بزنیم و پاس بدهیم نه اینکه با قابلمه تو زمین بازی کنیم. البته روزمرگی خلاقیت را از بین می‌برد.

خسرو انجم در بخشی از برنامه از رابطه خود با پسرش گفت؛ اینکه با او کل کل دارد و همیشه پسرش برنده است. وی گفت: من و پسرم بیشتر با هم فوتبال بازی می‌کنیم (خنده). تیم‌های مورد علاقه‌ من بارسلونا و اسپانیا هستند.

جوان هم در این باره گفت: من فوتبالی نیستم؛ اما پدرم پرسپولیسی دو آتیشه است و به تیم ملی برزیل علاقه دارد.

در ادامه برنامه خسرو انجم از علی پروین اسطوره پرسپولیس دعوت کرد تا به خندوانه بیاید و گفت: خیلی دوست دارم که از خانه خندوانه را ببینم در حالی که علی پروین روی صندلی مهمان نشسته؛ «علی آقا پروین بیا دیگه».

در بخش پایانی برنامه، قرار شد خسرو انجم کارگاهی را برای علاقه‌مندان به یادگیری کاریکاتور برگزار کند و البته قول داد که در آن برای شرکت کنندگان کباب درست کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها