برنامه "مجله وزنه برداری" دوشنبه 16 مرداد رادیو ورزش، با رسول ونبینی، مبتکر خلاقیتی در وزنه برداری، درباره اقداماتی که در رشته وزنه برداری در اسلامشهر انجام شده است، به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۸۴
خلاقیتی تحسین برانگیز در رشته وزنه برداری

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ رسول ونبینی، مبتکر خلاقیتی در وزنه برداری، در ارتباط با اقداماتی که دراسلامشهر در رشته وزنه برداری انجام شده است، گفت: بنده برنامه ای داشتم که 2،3 سال گذشته می خواستم پیاده کنم؛ اما با مدیریت هایی که آن زمان بود، نمی توانستم اجرایی کنم. زمانیکه مرادی به سمت ریاست فدراسیون رسید، این موضوع را با وی در میان گذاشتم و او هم موافقت کرد.
وی، برنامه خود را اینطور تشریح کرد: برنامه من با عنوان استعدادیابی از 2 هزار دانش آموز مدارس اسلامشهر بود که با کمک اداره ورزش و آموزش و پرورش اسلامشهر توانستیم آن را اجرایی کنیم. برنامه ما چند هدف را دنبال می کرد؛ یکی از اهداف ما شناساندن رشته وزنه برداری به مردم اسلامشهر و هدف بعدی همکاری با حامیان مالی بود که خداروشکر به آنها رسیده ایم.
ونبینی، اضافه کرد: هدف اصلی بنده این بود که با کمک حامیان مالی و شرکت هایی که قالب سازی می کنند، قالب وزنه های مخصوص وزنه برداری را تهیه کنیم؛ زیرا چند سالی است که نامه نگاری می کنیم که وزنه دراختیارمان بگذارند یا با دریافت بودجه ای وزنه تهیه کنیم تا وزنه برداری اسلامشهر از حالت رکود و تعطیل شدن خارج شود که این اتفاق نیافتاد؛ اماخوشبختانه اکنون با این اقدام وزنه برداری این شهر زنده شده است.
برنامه زنده "مجله وزنه برداری" کاری از گروه مسابقات ورزشی، با اجرای محمد رضا منصوریان و تهیه کنندگی عباس حیدری، روزهای دوشنبه از ساعت 09:05 به مدت 55 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم علاقه مندان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها