نماینده وزن 120 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان جهان را بر گردن آویخت.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۳۹
میرزازاده با برتری مقابل حریف روس به مدال برنز رسید

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در ادامه مسابقات 4 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان که از ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی در شهر تامپره فنلاند آغاز شده است، امین میرزازاده نماینده وزن 120 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مدال برنز را از آن خود کرد.

در وزن 120 کیلوگرم که 22 کشتی گیر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست مقابل عزیزاف، نایب قهرمان جوانان آسیا از تاجیکستان با حساب 9 بر صفر به برتری رسید.

وی در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد آرتور ویتی تین از استونی گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 4 بر یک مغلوب زیوادی پاتاریدزه، قهرمان سال های 2015 و 2016 جهان و اروپا از گرجستان شد که با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

میرزازاده در این مرحله با نتیجه 9 بر یک مقابل لئونارد بری، نفر سوم جوانان اروپا از رومانی به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز به مصاف گئورگی گادژینوف، نایب قهرمان جوانان اروپا از روسیه رفت و با نتیجه 8 بر صفر پیروزی مقتدرانه‌ای را بدست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها