پس از قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته، هواداران این تیم از مدیریت باشگاه خواستند که به دلیل ده قهرمانی پرسپولیس در رقابتهای کشوری، یک ستاره روی لوگوی قرمزها قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۴۴
چرا لوگوی پرسپولیس هنوز بی ستاره است؟

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت نود، هواداران پرسپولیس در همین راستا در بازیهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا روی سکوهای ورزشگاه آزادی از لوگوی با ستاره پرسپولیس به صورت موزاییکی رونمایی کردند.

مدیران پرسپولیس هم اعلام کردند که این کار را می کنند و اگر به باشگاه پرسپولیس رفته باشید، می بینید که سردر باشگاه پرسپولیس هم لوگویی با ستاره نصب شده است. اما با شروع لیگ خبری از لوگوی با ستاره نبود و پرسپولیس در رقابتها با لوگوی بی ستاره حاضر شد.

برنامه های تلویزیونی و حتی سایتها و روزنامه ها هم زمانی که می خواستند لوگوی پرسپولیس را استفاده کنند، با استعلامی که از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال گرفتند، متوجه شدند که هنوز لوگوی با ستاره پرسپولیس در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ثبت نشده است و حتی به همین دلیل به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفتند.

حجت الله بهمنی، مدیرروابط عمومی سازمان لیگ در این باره می گوید: باشگاه پرسپولیس هنوز تقاضایی مبنی بر اینکه لوگویش را تغییر داده به سازمان لیگ نداده است. ما در روزهای گذشته تماس های زیادی از طرفداران پرسپولیس داشته ایم که چرا از لوگوی بی ستاره استفاده می کنیم اما طرفداران عزیز این تیم باید بدانند که هنوز باشگاه پرسپولیس لوگوی با ستاره را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارائه نکرده است. البته ما از ثبت شرکتها هم پیش از شروع فصل استعلام کردیم و آنها به ما گفتند که هنوز لوگوی پرسپولیس، همان لوگوی بی ستاره است. برخی فکر می کنند که عمدی در کار است تا لوگوی بی ستاره در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال استفاده شود اما پرسپولیسی های عزیز باید بدانند که باشگاه هنوز به ثبت شرکتها هم تقاضای تغییر لوگو و ستاره دار کردنش را نداده است. ما مشکلی با لوگوی ستاره دار پرسپولیس نداریم، اصلا شاید دوست داشته باشند ۱۰ ستاره روی لوگویشان بزنند، لوگو جدیدشان را ثبت کنند، همان را استفاده می کنیم. در واقع چیزی که ثبت شرکت ها به ما اعلام کند ملاک ماست.»

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می گوید که باشگاه منتظر اعلام هیات مدیره جدید از سوی وزارت ورزش و جوانان است تا پس از اعلام هیات مدیره به ثبت شرکتها لوگوی جدید را اعلام کند. خمارلو در این باره به سایت نود می گوید: لوگوی با ستاره پرسپولیس آماده است و باشگاه قرار است آن را به ثبت شرکتها بدهد منتها ما منتظر اعلام افراد جدید هیات مدیره باشگاه هستیم. به محض اعلام افراد جدید و تشکیل اولین مجمع با حضور اعضای جدید هیات مدیره، لوگوی ستاره دار به ثبت شرکت ها داده می شود و فکر نمی کنم که مدت زمان زیادی برای تاییدش طول بکشد، بعد لوگوی پرسپولیس ستار دار خواهد شد. لوگوی پرسپولیس هم پس از تایید سازمان ثبت شرکتها، به فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ هم ارائه می شود تا در مکاتبات رسمی داخلی و بین المللی از لوگوی ستاره دار استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها