رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان- فنلاند

دادمرز با شکست حریف آمریکایی طلا گرفت

نماینده وزن 50 کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در فنلاند با شکست حریف آمریکایی به مدال طلا رسید.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۶۸
دادمرز با شکست حریف آمریکایی طلا گرفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، در وزن 50 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر صفرهایفنگ ژانگ از چین را از پیش رو برداشت.

وی در دور بعد مقابل ذوالفقار علی اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله مقابل الهام بهرام اف از ازبکستان با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

دادمرز در دیدار فینال توانست کوین جردن سویرادو از آمریکا را 6 بر صفر شکست دهد به مدال طلا دست یابد.

در وزن 60 کیلوگرم کرامت عبدولی در دور اول با نتیجه 5 بر یک آندرج گینز از آلمان را شکست داد وی در دور دوم حسن محمد از مصر را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد، عبدولی در دور سوم مقابل تالا تالا از چین با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مانیش از هند را با نتیجه 3 بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.
عبدولی در دیدار فینال به مصاف الکساندر هروشین از اوکراین می رود.

در وزن 74 کیلوگرم محمد شربی نیازی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر هاریوکا اوگا از ژاپن را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه 6 بر 4 آرمن باقداساریان از ارمنستان را مغلوب کرد. شربی نیازی در دور سوم مقابل آکژول محموداف از قرقیزستان با نتیجه 2 بر 2 شکست خورد و با توجه به حضورر این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت، وی در این گروه با نتیجه 14 بر 4 مقابل ساجان از هند شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. (در این وزن آکژول محموداف از قرقیزستان و کمال آمر بی از آمریکا در دیدار فینال حضور دارند)

در وزن 96 کیلوگرم امیرمحمد نوروزی در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل آندرج داداک از چک به پیروزی رسید اما در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر مغلوب آرتور سارگسیان از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال باشد نوروزی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا ساگار از هند را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد اما در مرحله بعد مقابل آروی مارتین ساوولاینن از فنلاند با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و حذف شد. (در این وزن آرتور سارگسیان از روسیه و ولادن کوزلیوک از اوکراین فینالیست شدند)

مراسم وزن کشی چهار وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، عصر امروز در شهر تامپره کشور فنلاند برگزار شد.

در وزن 55 کیلوگرم محمد جواد رضایی در دور نخست با سوبولفسکی از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران رومانی و قزاقستان می رود. در این وزن 22 نفر حضور دارند.

در وزن 66 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با پلتوکانگاس از فنلاند مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان کشورهای چک و قرقیزستان می رود.

در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی در دور اول به مصاف پاجورا از کشور استونی می رود و در صورت پیروزی مقابل این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران لهستان و فنلاند مصاف می دهد. در این وزن 28 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 120 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست مقابل عزیزاف از تاجیکستان قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران آمریکا و استونی روبرو می شود.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 11:30 فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها