بیانیه فدراسیون فوتبال در محکومیت اقدام مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی برای بازی برابر مکابی رژیم صهیونیستی مورد توجه معتبرترین رسانه ورزشی یونان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۵۸۸۳۷
بازتاب بیانیه فدراسیون فوتبال درباره لژیونرهای ایرانی در رسانه یونانی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از تسنیم ، سایت رادیو ورزش یونان با اشاره به بیانیه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نوشت: در حالی که وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی از حضور ملی‌پوشان ایرانی تیم پانیونیوس در بازی برابر مکابی در چارچوب لیگ اروپا قدردانی کرده است فدراسیون فوتبال ایران خواهان عذرخواهی مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی شد.

در ادامه این خبر آمده است: باید متذکر شویم که ایران، رژیم صهیونیستی را به‌عنوان یک دولت مستقل به رسمیت نمی‌شناسد و به همین خاطر ملی‌پوشان ایرانی تیم پانیونیوس در بازی رفت برابر مکابی حضور نداشتند.

سایت رادیو ورزش یونان در خاتمه با فشار روی ملی‌پوشان ایرانی تیم پانیونیوس نوشت: مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی به خاطر فشار ایجاد شده از سوی باشگاه پانیونیوس پذیرفتند تا در بازی برگشت برابر مکابی به میدان بروند.

تیم پانیونیوس با پذیرش دو شکست مشابه یک بر صفر در دیدارهای رفت و برگشت برابر مکابی رژیم صهیونیستی از لیگ اروپا کنار رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها