امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون، پنج شنبه شب مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود و صحبت های جالبی درباره چگونگی ورودش به دنیای بازیگری بیان کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۶۳
امیر جعفری: می خواستم مدرسه را بپیچانم بازیگر شدم

به گزارش جام جم آنلاین،‌ جعفری گفت: من تا سال چهارم دبیرستان هیچ علاقه‌ای به بازیگری نداشتم، اما سال چهارم دبیرستان معلمی داشتم که مسیر من را عوض کردم. همیشه با افتخار گفتم که من یکی از شاگردان مستقیم آقای اکبر رادی بودم و ایشان معلم ادبیات ما بودند. یکی از روزهایی که با هم صحبت می‌کردیم و بحث ادبیاتی داشتیم مرحوم اکبر رادی به من گفتند تو چرا نمی‌روی دنبال کار بازیگری؟ همان موقع من تئاتری را کار می‌کردم در مدرسه آن هم به این خاطر که کلاس نروم. فقط به این دلیل که سر کلاس نروم و به قول معروف از مدرسه جیم بزنم این تئاتر را کار کردیم و جالب اینکه آن تئاتر هم در منطقه مورد توجه قرار گرفت»

او ادامه داد: «من اصلا تئاتر شهر را هم نمی‌شناختم و پرسیدم تئاتر شهر کجاست و به من نشان دادند. ولی از آنجاییکه آقای رادی را خیلی دوست داشتم وقتی به من گفتند چرا دنبال بازیگری نمی‌روی ترغیب شدم که به رشته هنر بروم. البته یک مقدار دیر شد٬ اما در نهایت مدیریت بازرگانی خواندم»

بازیگر فیلم سینمایی «اکسیدان» در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه به او نمی‌گفتند استعداد بازیگری نداری گفت: « آن موقع خیلی مسخره‌ام می‌کردند، هم بچه‌ها در محل هم در آموزشگاه به من می‌گفتند تو برای چه آمدی؟ تو که استعداد نداری. اما من پررو بودم و می‌خواستم بگویم من می‌توانم. واقعا هم برای کارم زحمت کشیدم بالاتر بیایم.»

جعفری در ادامه به هم‌دوره‌ای‌هایش اشاره کرد و بیان داشت: «هم دوره‌ای‌های من آقای فریبرز عرب‌نیا، محمد یعقوبی، رحیم نوروزی،همسر خودم ریما رامین‌فر، مجید علم‌بیگی و سید‌علی صالحی بودند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها