مردی که در یک دعوای اشتباهی‌ کارمند خدمات شهری شهرداری تهران را به قتل رسانده بود، صحنه جنایت را بازسازی کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۰۴
پشیمانی قاتل در بازسازی صحنه قتل کارمند شهرداری

به گزارش جام‌جم، اصغر و 12 نفر ازدوستانش شامگاه 18 تیر امسال درجریان دعوای اشتباهی به خودروی مزدای گشت خدمات شهری در حوالی خیابان کریمخان زند حمله کردند.

این ماجرا به مرگ یکی از آنها و زخمی شدن همکارش منجر شد. متهمان زمانی که بازداشت شدند، گفتند اشتباهی رخ داده و گمان می‌کردند آنها افرادی بودند که دوستانشان را هنگام جمع‌آوری زباله کتک زده‌اند.

برای این متهمان قرار قانونی صادر شد و همگی روانه زندان شدند. این درحالی بود که چند روز پیش مادر سالخورده و داغدیده کارمند خدمات شهری شهرداری تهران که در این دعوای اشتباهی به قتل رسیده بود، همراه پسردیگرش، عروس داغدیده و یسنای 13 ماهه (کودک مقتول)، در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و برای متهم به قتل درخواست قصاص کردند.

همچنین عامل جنایت همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل جنایت حاضر شد و صحنه به قتل رساندن کارگر خدمات شهری شهرداری تهران را بازسازی کرد و گفت: نمی‌دانستم او و همکارش افرادی نیستند که روز قبل با دو دوستم درگیر شده و کتکشان زده‌اند. اشتباهی همراه بقیه دوستان به خودروی آنها حمله کردیم. خودرویشان را با قمه و چوب تخریب کرده و من با ضربه‌های چاقو او را زخمی کردم که همین باعث مرگ او شد. بعد که از آنجا فرار کردیم، تازه متوجه شدیم آنها را با افراد دیگری اشتباه گرفته‌ایم و جنایتی را رقم زده‌ایم. اشتباه کردم و اشتباهی جان مرد بی‌گناهی را گرفتم و خانواده‌اش را داغدار کردم.

متهم پس از بازسازی صحنه قتل به اتهام مباشرت در قتل عمد دیروز روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها