در این مقاله ۱۰ بازی برتر سبک مبارزه‌ای برای اندروید و آیفون را معرفی خواهیم کرد. با کلیک همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۵۸۰۴۷
بهترین بازی‌های مبارزه‌ای اندروید و آیفون + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از زومجی، اگر به دنبال یک بازی مبارزه ای اندروید یا آیفون هستید، باید ساعت‌ها وقت خود را در فروشگاه اپ‌استور و گوگل‌پلی سپری کنید تا بتوانید چند بازی رزمی با کیفیت پیدا کنید و تست کنید تا پس از آن ببینید آیا بازی انتخابی با سلیقه‌ای شما هم‌خوانی دارد یا نه. اما زمانی که یک لیست جامع از بهترین‌ها به همراه توضیحات در اختیار داشته باشید، بدون هیچ اتلاف وقتی می‌توانید بازی اندروید و آیفون مورد علاقه‌ی خود را دانلود کرده و از آن لذت ببرید. شما همچنین می‌توانید مقالات بهترین بازی های رایگان اندروید و بهترین بازی اندروید را در کلیک مطالعه کنید.


Fatal Fury Special

اگر از مخاطبان قدیمی بازی‌های ویدیویی باشید، حتما نام بازی رزمی Fatal Fury را شنیده‌اید. بازی‌ای که از نظر خط داستانی و شخصیت‌ها، با دنیای بازی The King of Fighters در ارتباط است. حال اگر به بازی‌های مبارزه‌ای روی پلتفرم موبایل علاقه‌مند هستید، حتما بازی موبایل Fatal Fury Special را بازی کنید. دنیای بازی شامل دو بخش مخلف است. اولین قسمت، بخش داستانی بازی بوده که در واقع همان حالت آرکید سایر بازی‌های مبارزه‌ای است. در این بخش می‌توانید مبارز مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با سایر مبارزین دنیای بازی اندروید و آیفون Fatal Fury Special به مبارزه کردن بپردازید. جدای از این بخش، حالت دیگری برای بازیکنان تعبیه شده است که بلوتوث نام دارد. در واقع این بخش حکم یک حالت چند نفره را دارد که از طریق آن به یکی از دوستان خود متصل شده و یک دیگر را به چالش می‌کشید. در بازی‌های مبارزه‌ای روی گوشی‌های موبایل، موردی که شدیدا حائز اهمیت است، کنترل شخصیت‌ها و استفاده از کمبوها است که در ابتدا بازی موبایل Fatal Fury شاید در این بخش کمی شما را ناامید کند ولی با کمی تمرین کردن، به راحتی می‌توانید خود را با آن سازگار کرده و از بازی لذت ببرید. اگر به دنبال دانلود بازی مبارزه ای برای اندروید بدون دیتا هستید، Fatal Fury Special گزینه مناسبی خواهد بود.


Gods of Rome

اگر به بازی‌های اساطیری و خدایان علاقه‌مند هستید، به هیچ‌وجه بازی موبایل Gods of Rome را از دست ندهید. در این بازی اولین موردی که شدیدا نظر شما را به خود جلب می‌کند، گرافیک حیرت انگیز آن است. در همان ابتدا به واسطه‌ی شخصیت زئوس یک مبارزه تمرینی برای شما در نظر گرفته می‌شود که از طریق آن نحوه کنترل کردن و مبارزات و استفاده از قابلیت‌ ویژه‌ی خود را یاد خواهید گرفت. یکی از نکات بازی اندروید و آیفون Gods of Rome این است که از سیستم کنترل کلاسیک برخوردار نیست. به عبارتی با لمس دشمن، به آن ضربه خواهید زد و با Swap کردن صفحه نمایش به سمت جلو و عقب، می‌توانید از دشمن خود فاصله گرفته یا به وی نزدیک شوید. دنیای بازی موبایل Gods of Rome از سه بخش مختلف تشکیل شده است. اولین بخش، حالت داستانی بازی است که با انجام مبارزات مختلف و پیشرفت در خط داستانی، لول‌آپ خواهید شد. با لول‌آپ شدن سایر بخش‌های بازی نظیر Special Eventها و بخش PvP نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد. بازی اندروید و آیفون Gods of Rome آن‌قدر محتویات دارد که شما را ساعت‌ها به خود جذب کند و از نظر سیستم مبارزاتی و هوش مصنوعی، به هیچ‌وجه شما را ناامید نخواهد کرد.


Injustice 2

بین باز‌ی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر روی پلتفرم موبایل، بازی اندروید و آیفون Injustice 2 را می‌توان گل سرسبد آن‌ها دانست. بازی موبایل Injustice 2 سرشار از محتویات مختلف است که اگر بخواهید تمامی آن‌ها را تجربه کرده و کامل کنید، باید ساعت‌ها وقت خود را صرف بازی کرده و به عبارتی، این بازی موبایل اصلا شما را ناامید نخواهد کرد. در ابتدا یک بخش داستانی برای شما در نظر گرفته شده است که در جریان آن باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته تا در انتها شخصیت برینیاک را سرنگون کنید. جدای از این مورد، دنیای بازی پر شده است از شخصیت‌های مختلف که می‌توانید با تمامی آن‌ها بازی کرده و پایان داستان هر شخصیت را نیز مشاهده کنید. از طرفی اگر به شخصی‌سازی شخصیت‌ها علاقه‌مند هستید، باید بگویم که بازی اندروید و آیفون Injustice 2 به خوبی دست شما را برای این کار باز گذاشته است. به واسطه‌ی سیستم Gear بازی و صندوق‌هایی که در طول مبارزات خود به دست می‌آورید، می‌توانید آیتم‌های مختلفی را برای قهرمان‌های خود به دست آورده و از آن‌ها استفاده کنید.


Marvel Contest of Champions

اگر به دنبال یک بازی مبارزه‌ای ابرقهرمانی هستید که سرشار از شخصیت‌های دنیای مارول باشد، بازی موبایل Marvel Contest of Champions بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آید. با شروع این بازی، یک میان‌پرده کمیک مانند از بخش داستانی مشاهده خواهید کرد و در ادامه وارد بخش تمرینی شده و نحوه مبارزات به شما آموزش داده می‌شود. سپس نقشه‌ی بازی را مشاهده خواهید کرد. جایی که مبارزات با سایر شخصیت‌های دنیای مارول برای شما به نمایش درآمده و می‌بایست آن‌ها را انتخاب کنید تا روند داستانی را پیش ببرید. نکته‌ی جالب بازی اندروید و آیفون Marvel Contest of Champions این است که همانند بازی موبایل Injustice 2 از طریق کریستا‌ل‌های خاصی که به دست می‌آورید (همان صندوق‌های بازی‌های مشابه) قهرمان‌های مختلف را آزاد خواهید کرد. در ابتدای بازی دو کریستال قهرمان‌های مارول در اختیار شما قرار داده می‌شود و در ادامه با پیش‌روی در خط داستانی و انجام مبارزات مختلف، کریستال‌های بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین هر شخصیتی که در اختیار دارید، از یک سری سطح‌بندی برخوردار است که با لول‌آپ کردن آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های جدیدی در اختیار بگیرید.


Mortal Kombat X

نمی‌توان شخصی را پیدا کرد که عاشق بازی‌های مبارزه‌ای روی موبایل باشد ولی تا به حال بازی موبایل Mortal Kombat X را تجربه نکرده باشد. بازی‌ای که جدای از خشونت بالا، از جذابیت زیادی نیز برخوردار است. از نظر گیم‌پلی و سیستم مبارزات، بازی شباهت بسیاری به Injustice 2 دارد یا بهتر است بگوییم بازی Injustice 2 به بازی موبایل Mortal Kombat X شباهت دارد ولی از نظر محتویات، دنیایی متفاوت را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. در ابتدای بازی دو مبارزه برای شما تعبیه شده است و در قالب تیم‌های سه نفره به مبارزه کردن می‌پردازید. نکته‌ی مهمی که در انتخاب مبارزان خود و تیم‌تان باید در نظر داشته باشید، این است که یک نوار استامینا در اختیار دارید که برای هر شخص مجزا بوده و در صورت کم شدنش از قدرت مبارز شما نیز کم می‌شود. همچنین یک سیستم ارتقای شخصیت نیز برای بازی تعبیه شده است که بازیکنان با انتخاب کارت‌ مبارز مورد نظر، وارد پروفایل وی شده و می‌توانند شخصی سازی انجام داده یا Special Attack خود را آپگرید کنند. همچنین با مبارزه کردن و پیروز شدن، یک سری سکه در اختیار می‌گیرید که از طریق آن‌ها می‌توانید کارت‌های مربوط به مبارزان دنیای مورتال کامبت را خریداری کرده و شانس خود را امتحان کنید.


Power Rangers: Legacy Wars
با اینکه سیستم مبارزات پیچیده است، ولی شما را خسته نمی‌کند

اگر به دنبال یک بازی مبارزه‌ای هستید که فاقد داستان خاصی باشد و فقط به مبارزه کردن بپردازید، بازی موبایل Power Rangers می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. با شروع این بازی، بدون هیچ مقدمه‌ای شما در بخش تمرینی رها می‌شوید که شامل پنج قسمت مختلف است و با تمام کردن هر بخش، یک سری امتیاز و پوینت‌های مربوط به شخصیت‌های جدید دنیای پاور رنجرز را دریافت خواهید کرد. با آزاد کردن شخصیت‌های جدید می‌توانید آن‌ها را در تیم سه‌تایی خود قرار داده و در طول مبارزات با سوییچ کردن بین آن‌ها، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار بگیرید. نکته‌ی جالب بازی اندروید و آیفون Power Rangers: Legacy Wars این است که سیستم مبارزات کمی پیچیده به نظر می‌رسد و شاید در همان ابتدا نتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. یک نوار انرژی در پایین صفحه مشاهده می‌کنید و یک سری قابلیت نیز در گوشه‌ی صفحه نمایش مشاهده می‌شود که با انتخاب آن‌ها، میزان انرژی شما کم شده و دوباره پر می‌شود. در واقع قابلیت‌ها همان ضربات و تکنیک‌های شما در طول بازی هستند و اگر انرژی مورد نظر برای هر ضربه را در اختیار نداشته باشید، نمی‌توانید از آن استفاده کنید. حال با پیش‌روی بیشتر در دنیای بازی محیط‌های جدیدی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که بازی را از یکنواختی خارج می‌کند.


Real Boxing 2: Rocky

بازی موبایل Real Boxing 2: Rock دنیایی غنی‌تر و سرگرم کننده‌تر نسبت به نسخه‌ی پیشین خود را به ارمغان می‌آورد. در بین بازی‌های بوکس و UFC، بازی اندروید و آیفون Real Boxing 2: Rocky را می‌توان بهترین بازی دانست. یک بازی بوکس که به واسطه‌ی شخصیت افسانه‌ای راکی می‌توانید با مبارزان مختلفی مبارزه کرده و از این ورزش خشن و هیجان‌انگیز لذت ببرید. تنها نکته‌ای که در طول مبارزات باید آن را در نظر بگیرید، این است که حواس‌تان به نوار انرژی شخصیت راکی باشد. اگر این نوار کم شود، در طول مبارزات ناکام خواهید ماند و از طریق آیتم‌های مربوطه می‌توانید نوار انرژی وی را پر کنید. مورد دیگری که در بازی موبایل Real Boxing 2: Rocky توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی چهره‌های شخصیت بازی است که شدیدا خوب کار شده‌اند.


Samurai Shodown II
یک بازی خاطره‌انگیز قدیمی که به خوبی شما را روی گوشی‌های موبایل سرگرم می‌کند

اگر عاشق بازی‌های مبارزه‌ای استودیو SNK هستید، به هیچ‌وجه بازی مبارزه‌ای Samurai Shodown II را از دست ندهید. همچنین این بازی موبایل ساخته شده است تا مخاطبان بازی‌های شرقی از جمله بازی‌های سامورایی بتوانند از آن لذت برده و با مبارز سامورایی مورد علاقه خود از حرکات و ضربات متنوع دنیای بازی موبایل Samurai Shodown II استفاده کنند تا حریفان خود را یکی پس از دیگری از پای درآورند. یکی از قابلیت‌هایی که بازی اندروید و آیفون Samurai Shodown II را از سایر بازی‌های هم سبک خود متمایز کرده، این است که در طول مبارزات می‌توانید حریف خود را خلع سلاح کنید. این اتفاق زمانی صورت می‌گیرد که با حریف خود گلاویز شوید و اگر نتوانید در این نبرد پیروز شوید، شمشیر خود را از دست خواهید داد و برای مدتی باید بدون شمشیر به مبارزه کردن بپردازید. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی موبایل Samurai Shodown II می‌توان به درجه سختی مبارزات اشاره کرد که شدیدا شما را به چالش خواهد کشید. همچنین اگر خود را یک مبارز حرفه‌ای می‌دانید، می‌توانید وارد بخش چند نفره بازی شده و با سایر مبارزان سراسر جهان به مبارزه کردن بپردازید.


Shadow Fight 2

اولین نسخه از بازی موبایل Shadow Fight توانست با ارائه‌ی یک بازی مبارزه‌ای کلاسیک که سرشار از ضربات هنرهای رزمی است، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همچنین نوع گرافیک و المان‌های نقش آفرینی بازی نیز به محبوبیت بازی موبایل Shadow Fight کمک کرد. حال بازی اندروید و آیفون Shadow Fight 2 سعی دارد همان مکانیزم و ویژگی‌های گذشته را ادامه دهد و با بهبود آن‌ها و اضافه کردن ویژگی‌های جدید، مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کند. اولین موردی که در بازی موبایل Shadow Fight 2 تغییر کرده است، انیمیشن‌های بازی است که تیم سازنده سعی کرده با دقت و کیفیت بیشتری آن‌ها را بسازد. مورد دیگر وجود ۶ دنیای مختلف است که به واسطه‌ی داستان درگیر کننده‌ی بازی، باید وارد آن‌ها شده و با مبارزان و شیاطین بازی دست و پنجه نرم کنید. همچنین همانند گذشته می‌توانید مبارز خود را شخصی‌سازی کرده و به واسطه‌ی اسلحه، قدرت‌های جادویی و Armorهای مختلف، قدرت خود را بالا ببرید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها