رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از احتمال تغییر زمان برگزاری رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا به دلیل تقارن این مسابقات با اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۰۸
واکنش فدراسیون فوتبال به همزمانی رقابت های زیر 19 سال آسیا با اربعین حسینی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مسابقات زیر 19 سال آسیا در یپش است و ملی پوشان کشورمان نیز باید به مصاف حریفان بروند. یکی از موضوعاتی که پیرامون این رقابت ها وجود دارد، همزمانی آن با مناسبت اربعین حسینی است.

فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره همزمانی رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا با اربعین حسینی گفت: تا جایی که اطلاع دارم فدراسیون برای تغییر زمان رقابت های زیر 19 سال مکاتباتی را با AFC انجام داده و احتمال دارد با موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاریخ این رقابت ها تغییر کند.

او درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران اظهار داشت: به دلیل کسالت نتوانستم در نشست اخیر اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال شرکت کنم اما بعید می دانم سرمربی این تیم تغییر کند و پیروانی به فعالیتش ادامه می دهد.

معینی ادامه داد: هرچند تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال نتایج خوبی نگرفت اما زمان محدود کادرفنی برای برگزاری اردوها و تعامل نکردن برخی باشگاه ها در این امر تاثیر زیادی داشت. در کل برای اعزام به قرقیزستان شرایط نامساعدی داشتیم.

درباره همزمانی رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا با اربعین حسینی گفت: تا جایی که اطلاع دارم فدراسیون برای تغییر زمان رقابت های زیر 19 سال مکاتباتی را با AFC انجام داده و احتمال دارد با موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاریخ این رقابت ها تغییر کند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: البته حریفان ایران هم وضعیت خوبی در این رقابت ها داشتند و برخلاف ما که با بازیکنان زیر 20 سال به قرقیزستان رفتیم، از نفرات زیر 23 سال در ترکیب خود بهره بردند. بنابراین طبیعی بود که نمایش خوبی مقابل تیم قدرتمند عمان نداشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها