سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت که وخامت حال یکی از مسافران پرواز شماره 663 مشهد - بیروت،خلبان این پرواز را مجبور به نشست در فرودگاه امام خمینی ( ره ) کرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۷۸
فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه امام

به گزارش جام جم آنلاین، 'شاهرخ نوش آبادی' دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرواز با 140 مسافر عصر امروز از مشهد عازم فرودگاه بیروت بود که وخامت حال یکی از مسافران به خلبان اطلاع داده می شود و خلبان در نخستین فرودگاه مسیر راس ساعت 8 و 45 دقیقه در فرودگاه امام خمینی(ره ) به زمین می نشیند.

وی با بیان این که پس از فرود این هواپیما در فرودگاه امام ماموران اوژانس این بیمار را به مراکز درمانی منتقل می کنند، گفت:خلبان این پرواز به منظور نجات جان این مسافر مجبور به نشست در فرودگاه امام می شود.
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: این هواپیما دقایقی دیگر فرودگاه امام خمینی ( ره ) را به مقصد فرودگاه بین المللی بیروت ترک خواهد کرد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی نیز گفت: با وخامت حال بیمار تبعه لبنانی پرواز شماره 663 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مشهد - بیروت، وی به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد.
کورش فتاحی افزود: خلبان این پرواز به علت وخامت خانم' هایفا داگلر' مجبور به فرود در فرودگاه امام خمینی (ره) شد و بلافاصله تیم پزشکی فرودگاه امام با حضور در داخل هواپیما تشخیص دادند این تبعه لبنانی به یکی از بیمارستانهای تهران منتقل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها