سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: به زودی تصاویری از عملیات ساخت و ساز 2 واحد جدید نیروگاه هسته ای منتشر می کنیم و مشخص خواهد شد که حداقل 9ماه از برنامه جلوتر هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۵۳
عملیات ساخت و ساز 2 واحد جدید نیروگاه هسته ای

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «بهروز کمالوندی» در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب «تجربه ای دیگر» نوشته مرتضی غرقی (خبرنگار پیشکسوت صدا و سیما) که درباره مذاکرات هسته ای نوشته شده افزود: من دو روز پیش از مسکو بازگشتم. البته سفر ما در ارتباط با موضوعات مختلف است و به صورت دوره ای یکدیگر را می بینیم . مسائل مختلفی بررسی شد و از جمله پیشرفت دو واحد جدید (نیروگاه هسته ای) ما که پیشرفت خوبی هم دارد.

کمالوندی ادامه داد: حداقل 9ماه از برنامه جلوتر هستیم. احتمالا به زودی تصاویری از عملیات ساخت و ساز آن پخش خواهیم کرد و برنامه ای هم برای خبرنگاران در نظر گرفته ایم که بیایند کارهای مختلف از جمله باز طراحی راکتور را از نزدیک ببینند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در خصوص آخرین فعالیت ها و همکاری های هسته ای ایران با کشورهای دیگر گفت: فکر می کنم گزارش تعدادی از فعالیت هایمان را هم در آستانه روز خبرنگار می توانیم ارائه دهیم.

کمالوندی همچنین در خصوص آخرین اخبار پیرامون ممانعت انگلیس از ورود اورانیوم به ایران اظهار داشت: این موضوع همچنان در حال پیگیری است و در حاشیه کمیسیون مشترک برجام هم در این رابطه صحبت شد، طرف انگلیسی توضیحاتی می خواست که ارائه شد. همچنان پیگیری می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها