مسئول روابط عمومی کل سپاه قدرت موشکی ایران را بازدارنده دانست و تاکید کرد: هم‌نوایی برای افزایش توان موشکی در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۴۸
سپاه، همواره اصحاب رسانه را همراه خود می داند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز، سردارسرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران زنجان داشتن اتحاد و انسجام را در شرایط کنونی ضروری توصیف و تصریح کرد:همه ما می بایست به بهترین وجه ممکن برای تقویت و بیان دستاوردهای انقلاب و نظام تلاش کنیم.

سردار شریف با بیان اینکه سپاه تاکنون با همه دولت ها یی که سرکار آمده اند همکاری مطلوبی داشته است، گفت: هر دولت و صاحب منصبی که برای پیشرفت، سربلندی، استقلال و خودکفا یی کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کند با حمایت سپاه مواجه می شود .

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دور از جناح و دسته بندی های سیاسی، پای آرمان ها، استقلال و آزادی کشور و رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم محکم ایستاده است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه این نهاد انقلابی به دنبال رجزخوانی نیست ، تصریح کرد: در عین حال همواره با حضور توانمند خود نشان داده که با اقتدار تمام قادر به تامین امنیت مردم و کشور است و در این مسیر به هیچ وجه از افزایش توان و بنیه دفاعی در حوزه دریایی، زمینی و هوا و فضا، غافل نیست.
سردار شریف پیشگامی سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی را از افتخارات این نهاد مردمی عنوان کرد و افزود : در حال حاضر 5 هزار تحصیل‌کرده دانشگاه‌های مختلف کشور در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) مشغول به‌کار هستند. بسیاری از پروژه‌های دولت یازدهم توسط قرارگاه به انجام رسیده که این موضوع حاکی از عزم جدی سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سازندگی و خدمت رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به دلیل برخورداری ازجغرافیای خاص و وجود کشورهای همسایه، کشور تحریم شدنی نیست، اظهار کرد: دشمنان به بهانه های واهی، تحریم ها را برای تقابل و به زانو درآوردن و تحت فشار قراردادن مردم، جهت دستیابی به اهداف و برنامه های خود وضع می کنند.

سردارشریف با بیان اینکه سپاه به دنبال تحقق آرمان های انقلاب و عزت و سربلندی نظام و مردم است ، تصریح کرد: مسئولان نظام به دفعات بر توان و قدرت موشکی ایران که در راستای تامین امنیت ملی کشور طراحی و تولید شده است تاکید کرده اند و در این خصوص اتفاق نظرو همنوایی در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: دستیابی به دانش و تکنولوژی در عرصه توانمندی موشکی در سایه تلاش و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم حاصل شده و سپاه برای تامین امنیت و مقابله با ناامنی های ایجاد شده توسط دشمنان، شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید براینکه ملت ایران دربرابر کسانی که قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی را دارند هرگز کوتاه نخواهند آمد، به عملکرد سران برخی کشورهای مرتجع عربی اشاره و تصریح کرد: دست صهیونیست ها در پشت صحنه این تحریک ها است و کسانی که راه صدام را ادامه دهند به حتم سرنوشتی چون او خواهند داشت.

وی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار گرفت یادآوری کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و حربه نفوذ بدنبال ایجاد اختلاف و شکاف است اما ملت ایران با اتکا به فرهنگ غنی دینی همچنان با اقتدار و عزتمندی به پیش می رود.

سردارشریف در ادامه خاطرنشان کرد: همه تلاش دشمن این است که نظام اسلامی ما را ناکارآمد جلوه دهد و به ایجاد شکاف و اختلاف دامن بزند که در این راستا باید رسانه ها نقش آفرینی کرده و نقشه دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه امروز تنوع رسانه ها لذت بخش و نیاز است که به نقاط عطف توجه بیشتری داشته باشند ، افزود: سپاه، هموراه اصحاب رسانه را همراه خود می داند و اعتقاد داریم که دستاوردهای نظام در حوزه های مختلف از سوی رسانه ها به شکل بهتری انعکاس یابد که این نیز رسالت سنگینی است.

سردارشریف در پایان به نقش رسانه ها در تنویر و جهت دهی افکار عمومی اشاره کرد و گفت: رسانه های جهان سلطه همه تلاش خود را بکار می گیرند تا بر ظلم و جنایت های تروریست ها و حامیان آنها، سرپوش بگذارند و اخبار غیر واقعی در اختیار مردم قرار دهند که در این میان لازم است رسانه های آزاد و مستقل این جنایت ها و ظلم ها را به درستی انعکاس دهند تا ملت ها پی به افکار پلید و نقشه های شوم آنان ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها