رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر حق پخش تلویزیونی برای فوتبال محقق نشود، تیم‌های تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال ‏که تا ۳۱ ژانویه مهلت دارند، دچار مشکل خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۹۸
تاج: حق پخش محقق نشود، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی دچار مشکل می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج درباره روند پیگیری موضوع حق پخش تلویزیونی ورزش اظهار داشت: قبلاً صداوسیما مایل به برگزاری جلسه و نشست در مورد حق پخش با فدراسیون نبود، ولی خوشبختانه با مذاکرات علی‌عسگری و سلطانی‌فر باب جلسه و گفت‌وگو در این باره باز شده است و به نتایج خوب و امیدوارکننده رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: این موضوع جای خوشحالی دارد و از این بابت شخصاً از سلطانی‌فر برای ورود به مسئله حق پخش و گفت‌وگو با رئیس سازمان صداوسیما برای کمک به حل این موضوع تشکر ویژه می‌کنم.

رئیس فدراسیون تصریح کرد: رویه ما در موضوع حق پخش تلویزیونی راهبرد وزیر ورزش و جوانان یعنی برد - برد است و تلاش می‌کنیم تا قبل از سال جدید میلادی این موضوع حل شود.

تاج همچنین یادآو شد: البته مجلس هم در این باره ورود کرده و قبلاً جلساتی در مجلس شورای اسلامی با مسئولیت آقای مطهری داشتیم، اما این موضوع هنوز به ‏نتیجه جدی نرسیده است.‏

وی خاطرنشان کرد: اگر حق پخش تلویزیونی برای فوتبال محقق نشود، تیم‌های تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال ‏که تا 31 ژانویه مهلت دارند دچار مشکل خواهند شد و بعد از آنها تیم‌های دیگر کشور نیز با مشکل مواجه خواهند شد.‏

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: کمک‌های دولت به ورزش به طور کلی از طریق صداوسیما و حق پخش تلویزیونی است. بعضی‌ها فکر می ‌کنند ما پول مجدد می‌خواهیم، در صورتی که اعتقادمان این است که حق پخش، از حقوق شناخته شده فوتبال در دنیاست و ما اگر ‏بتوانیم فقط همین موضوع را حل کنیم، بسیاری از مشکلات ورزش برطرف خواهد شد.‏

تاج در خصوص میزان حق پخش تلویزیونی کنونی و عدد 23 میلیارد تومانی که زمانی به فوتبال پرداخت شده بود، گفت: البته آن عدد 23 میلیارد در مقایسه با نیازهای فوتبال، زمانه‌اش به عهد باستان برمی‌گردد و صحبت امروز حق پخش تلویزیونی خیلی بالاتر از این رقم‌هاست و برای اینکه فوتبال کشور شاداب و خودکفا بتواند فعال و سرزنده باشد و با موفقیت‌های خود دل مردم را شاد کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها