عضو پیشین تیم ملی کشتی فرنگی ایران که حالا در رشته ای رزمی فعالیت می کند روز یکشنبه در دومین مبارزه خود در سال جدید به مصاف تایلرکینگ معروف به غارتگر می‌رود.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۹۶
مبارزه علی‌اکبری با «غارتگر» آمریکایی/کری خوانی عجیب دو مبارز

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر ، امیرعلی اکبری عضو سابق تیم ملی کشتی کشورمان که مدتهاست به ورزش رزمی آن هم از نوع حرفه ای آن روی آورده فردا یکشنبه هشتم مردادماه در ژاپن و در قالب سازمان جهانی RIZIN به مصاف تایلرکینگ می رود.

«کینگ» فایتر ۳۶ ساله اهل «نوروود» ایالت ماساچوست است، در کارنامه حرفه ای او ۱۲ پیروزی و پنج شکست دیده می شود. وی دارای کمربند قهوه ای جوجیتسو برزیلی می باشد و در استفاده از فنون چوک بسیار ماهر است.

وی در گفتگو با سایت رسمی ضمن خط و نشان برای حریف ایرانی خود گفت: مدتهاست برای حضور در این مبارزه تمرین می کنم و مدتهاست که آماده رویارویی با علی اکبری هستم. امروز هر زمان دیگری خطرناک تر هستم . او یک قهرمان جعلی است که تاکنون مبارزه سختی نداشته و عیار واقعی اش را فردا افشا می کنم.

اما علی اکبری با این فایتر پرمدعای آمریکایی با احترام بیشتری صحبت می کند و می گوید: این فایتر مدت شش یا هفت ماه است که برای من خط و نشان می کشد و مدام در فضای مجازی کری خوانی می کند. فکر می کنم مبارزه جذابی شود به خاطر همین حواشی و کری خوانی هایی که پیش آمده و همین حساسیت این مبارزه را بیشتر می کند.

این رزمی کار حرفه ای کشورمان که بعد از مدتی بیماری، تمرینات خود را قبل از سفر به «سایتاما» آغاز کرده ادامه داد: به دلیل اینکه تایلر کینگ پیشینه فعالیت در جوجیتسو دارد و تمایلش بیشتر کشاندن مبارزه به خاک و استفاده از فنون جوجیتسو است لذا پس از آنالیز مبارزاتش این تصمیم را گرفتیم که مبارزه در حالت سرپا باشد و این تصمیم عاقلانه به نظر می رسد حالا ببینیم خواست خدا چیست.

وی در پایان گفت: این مسابقه برای من خیلی مهم است. بهتر بگویم شاید مهمترین مبارزه من در RIZIN است. چون از یک طرف این آخرین مبارزه قرارداد من در این سازمان است و پس از آن ماندن من در RIZIN یا رفتنم به سازمان های دیگر مشخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها