جام‌جم پیامدهای قاچاق یک میلیارد دلاری پوشاک بر کالای ایرانی را بررسی می‌کند

دشمن میلیاردر پوشاک ایرانی +نمودار

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران خبر داد:

کشف کانتینر‌های پوشاک قاچاق در رودهن

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از چهار کانتینر پوشاک و پارچه قاچاق در بخش رودهن شهرستان دماوند خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح ذوالفقار 96، انبار غیراستاندارد دپوی پارچه های خارجی در این منطقه شناسایی شد.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۸۹
کشف کانتینر‌های پوشاک قاچاق در رودهن

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری در این باره گفت: در ادامه طرح عملیات مشترک ذوالفقار 96 در شهرستان های شمالی شرق استان تهران، ماموران انتظامی موفق به کشف انبار قاچاق کالا در بخش رودهن از توابع شهرستان دماوند شدند.

وی افزود:این انبار دارای مقادیر زیادی از دپوی پارچه های مربوط به کشورهای خارجی بود که بعضاً این پارچه ها با مارک ایرانی یا خارجی به بازار عرضه می شود.

وی با بیان اینکه حجم کالاهای قاچاق، چهار کانتینر است، گفت: در این راستا، باید ماموران گمرک و تعزیرات، ارزیابی اولیه را انجام دهند تا ارزش ریالی این کالای قاچاق و پارچه هایی که تاکنون هیچ گونه مدارک گمرکی ندارند، محاسبه شود.

سردار ناظری تاکید کرد: همان طور که در گذشته متذکر شده ایم، حتما باید مراکز نگهداری و انبارهای پارچه و سایر منسوجات، استاندارد و زیر نظارت سازمان های مربوطه باشد؛ محل کشف شده انبار قاچاق امروز نیز از محل های غیراستاندارد بوده که کالاهای قاچاق در آن دپو شده است.

وی ادامه داد: ترکیب این پارچه ها با اقلام ایرانی و تولیداتی که بعضا از همین پارچه های قاچاق دارند و همچنین استفاده از مارک ها و برندهای ایرانی هم به نوعی قاچاق کالا محسوب می شود.

کشف لوازم خانگی قاچاق در پردیس

سردار ناظری همچنین از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال در اجرای طرح ذوالفقار 96 در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا در اجرای طرح مشترک ذوالفقار سال 1396، ماموران انتظامی شهرستان پردیس حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی تهران-آبعلی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران فرماندهی بخش جاجرود در بازرسی از این خودرو 183 دستگاه جاروبرقی ، 16 دستگاه تلویزیون 43 اینچ و 30دستگاه سینما خانوادگی قاچاق را کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با تأکید بر استمرار طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به صورت برنامه ریزی شده در تمام نقاط شهرستان، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره یکی از اولویت های اصلی پلیس بوده و با برنامه ریزی و طرح ریزی عملیاتی ،همه روزه محورهای مواصلاتی شهرستان به منظور پیشگیری از قاچاق کالا مورد پایش و کنترل قرار می گیرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: امیدواریم با همکاری بیشتر مردم، ادارات و سازمان ها بتوانیم گام های موثرتری در امر مبارزه با قاچاق کالا در شرق استان تهران برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها