«لیورپول به دنبال جذب سردار آزمون» ، «آژاکس مشتری جدید سردار » ، «میلان خواهان جذب سردار آزمون شد» و حالا «تلاش لاتزیو برای خرید سردار آزمون». از این دست خبرها در یک سال اخیر بسیار شنیده و خوانده ایم.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۲۶
مورد عجیب سردار آزمون / او به چه کسی می خندد؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، خبر ابتدا شایعه به نظر می رسد. اما همه چیز جدی می شود. سپس فوتبالدوستان و به خصوص هواداران سردار آزمون رویای دیدن او را با پیراهن تیم های بزرگی تصور می کنند که گفته می شود مشتریان سردار هستند. مدتی طول نمی کشد که سردار قراردادش را یا با تیم های روسی تمدید می کند یا به تیم دیگری در همین لیگ روسیه می رود. سپس در اینستاگرام خود ایموجی های خنده و تمسخر می گذارد و می گوید نمی داند چه کسی یا کسانی این شایعات را منتشر می کنند.

داستان طولانی مدت لاتزیوی ایتالیا آخرین نمونه است. ابتدا زمزمه های حضور در لاتزیو سپس پررنگ شدن اخبار. کار به جایی می رسد که برخی از سایت ها از توافق این بازیکن تیم ملی ایران با لاتزیو خبر می دهند. اما باز هم سردار از راه می رسد. باز هم ایمجوجی های خنده و قهقهه و گفتن اینکه از هیچ تیمی پیشنهاد ندارد. چرا بر خلاف اخبار اعلام شده مبنی بر اینکه سایت باشگاه لاتزیو از توافق با سردار آزمون خبر می دهد وقتی به سایت این باشگاه مراجعه می کنیم هرگز چنین چیزی نمی بینیم؟ سوال بعدی این است که چرا آزمون از همان ابتدا با خنده و قهقهه با این موضوع برخورد نمی کند و تکذیب را برای مرحله آخر می گذارد؟

این ماجرا عجیب به نظر می رسد. کم کم به این نتیجه می رسیم که تعمدی در انتشار این خبرها در کار است، تعمدی که قیمت سردار 12 میلیون یورویی را به 20 میلیون یورو می رساند.

گفتن این حقیقت که باید از بازارگرمی پرده برداریم خیلی تلخ است. اگر کسی قصد کتمان بازارگرمی را دارد باید به او بگوییم به سایت لاتزیو مراجعه کند و خبر مربوط به توافق را پیدا کند. مثل همان زمان که گفتند لیورپول با سردار توافق کرده بعد سردار با خنده گفت چه کسی گفته من از لیورپول پیشنهاد دارم؟! یا مثل همان زمان که گفتند آژاکس در آستانه انعقاد قرارداد با سردار است. بله، درست است، سردار به بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا گل زده اما قرار نیست او دردانه فوتبال ایران باشد و تمامی پیشنهادات خارجی در رابطه با نام او خلاصه شود. علیرضا جهانبخش در لیگ معتبرتری به نام اردیویسه هلند بازی می کند و شاید پایش کمتر به گلزنی باز شود اما درخشش او کمتر از سردار نیست. چطور می توان پذیرفت جهانبخشی که در یکی از لیگ های معتبر دنیا بازی می کند از سردار آزمون پیشنهادات کمتری داشته باشد؟ چرا از این دست اخبار درباره جهانبخش به گوش نمی رسد و چرا او در اینستاگرام خود قهقهه نمی زند و تکذیب نمی کند؟

واقعا سردار به چه کسی می خندد؟

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها