در این مقاله به معرفی دو صنعت مختلف می پردازیم شرکت پارس آرای کوهستان در بخش های مختلف از قبیل چوب نما، پارکت چوبی، دکینگ، سازه های تمام چوب، مبلمان شهری و ماشین آلات و ادوات کشاورزی فعالیت می نماید.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۲۳
معرفی دو صنعت مختلف چوب ترمو و ماشین آلات کشاورزی

این شرکت با اخذ نمایندگی هایی از کمپانی های معتبر دنیا، یکی از عرضه کننده های مطرح این عرصه گشته است که در این مقاله به طور مختصر زمینه های فعالیت این شرکت را توضیح می دهیم.

چگونگی تولید محصولات چوب ترمو

اصلاح حرارتی چوب فرآیندی پاک و اکولوژیکی است که ویژگی های چوب را ارتقا می دهد. این فرآیند کاملا طبیعی و عاری از هرگونه مواد شیمیایی است به طوری که تنها از دما و بخار بالا جهت تغییر و کنترل ویژگی های چوب استفاده می شود.

فرآیند چوب ترمو در 3 مرحله انجام می شود:

1- دمای چوب با استفاده از حرارت و بخار جهت جلوگیری از ترک خوردن افزایش می یابد سپس چوب خشک می شود.

2- اصلاح حرارتی انجام می شود – رطوبت داخلی چوب تا نزدیک به صفر درصد کاهش می یابد، سپس در دمای 212 درجه سانتی گراد قرار می گیرد. بخار جهت جلوگیری از ترک خوردن و سوختن و همچنین برای تاثیر گذاشتن بر تغییرات شیمیایی در چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

3- چوب ترمو شده خنک می شود و رطوبت آن به حدود 5 تا 6 درصد رسانده می شود. با حرارت دادن چوب به 212 درجه سانتی گراد، مقاومت چوب در برابر پوسیدگی و ثبات ابعادی آن به شدت افزایش یافته تا ویژگی های ترمو دی (Thermo-D) مناسب برای کاربردهای نمای چوب بیرونی و داخلی بوجود آید.

عرفی صنعت کشاورزی

در طول سال های گذشته توسعه کشاورزی را با شاخص های متفاوت و مختلفی توجیه کرده ایم گاهی حتی با افزایش مصرف کودهای شیمیایی، بعضی اوقات تنها با افزایش کمیت ها و ارائه ارقام میانگین تولید در واحد سطح، بدون توجه به هزینه های تولید، مصرف آب و دیگر نهاده های کشاورزی و بالاخره قیمت تمام شده واقعی به آن پرداخته ایم . اما امروز کشاورزی ما با معیار های دیگر قابل ارزشیابی است، بدین معنا که از یک سو توجیه اقتصادی تولید و از سوی دیگر قدرت خرید مصرف کننده باید مطرح باشد. با توجه به توسعه کشاورزی نوین در جهان ما نیز باید تولید محصولاتمان را با حفظ کیفیت ها به حداکثر برسانیم که یکی از موضوعات مهم در رسیدن به این هدف انتخاب ماشین آلات و ادوات کشاورزی مانند تراکتور، تیلر و سایر تجهیزات کشاورزی مناسب برای تولید محصول است شرکت پارس آرای کوهستان با برند تجاری کوهستان در این صنعت فعالیت دارد که با برخورداری از تیمی مجرب و کار آزموده در زمینه مکانیزاسیون کشاورزی به ویژه مکانیزاسیون برنج و بهره گیری از تجارب و اندوخته های پیشگامان این تخصص در کشور، آماده است تا به نحو شایسته در خدمت کشاورزان عزیز این مرزو بوم باشد.

شرکت پارس آرای کوهستان توزیع و فروش انواع ادوات و ماشین آلات کشاورزی از جمله کمباین، تراکتور، تیلر، دروگر، علف چین و ... با قیمت مناسب و قطعات و لوازم جانبی همراه با گارانتی را دارا می‌باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایتwww.parsaray-agritech.com مراجعه نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها