آرزوی بزرگ، ماجرای آجیل فروشی و بازپرس مالیات، عنوان فیلم های سینمایی شبکه پنج سیماست که در روزهای پنجشنبه و جمعه 5 و 6 مردادماه بر روی آنتن می رود.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۳۸
بازپرس مالیات به شبکه پنج می آید

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه پنج سیما، انیمیشن «آرزوی بزرگ» ، پنجشنبه 5 مرداد ماه ساعت 13:30در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه پنج پخش خواهد شد.

در خلاصه این انیمیشن خواهید دید: پسری به نام «گورو» دوست دارد که در مسابقات بیس‌بال عنوان قهرمانی بگیرد، پدرش هم از بازیکنان بیس‌بال است، ولی به شهر جدیدی منتقل می‌شوند و در تیم‌های جدیدی عضو می‌شوند. گورو برای قهرمان شدن تیمش تمام سعیش را می‌کند و نهایتاً تیمش را به این موفقیت می‌رساند؛ اما خودش به دلیل آسیب دیدگی از ناحیۀ دست راست، دیگر قادر به ضربه زدن نیست. گورو با راهنمایی پدر شروع به تمرین با دست دیگر می‌کند...

انیمیشن «ماجرای آجیل فروشی» به کارگردانی پیتر لپنیوتیز، جمعه 6مرداد ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه تماشاخانه از این شبکه روی آنتن می رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: راکون و حیوانات جنگل قصد جمع کردن آذوقه زمستانی دارند و ذخیره خود را از گاری حمل آجیل تامین می کنند ولی سنجاب و دوست موشش باعث آتش گرفتن گاری می شوند و همین باعث اخراج آنها از گروه می شود و آنها سعی می کنند اوضاع را درست کنند.

فیلم سینمایی «بازپرس مالیات» روز جمعه 6 مردادماه ساعت 13:30برای مخاطبان پخش می شود.

این فیلم محصول 2014کشور آلمان است و در مخاطبان در خلاصه آن خواهید دید: یک زن مامور اداره مالیات بسیار مصمم و جدی در به دام انداختن یکی از سرشناس ترین افراد جامعه است که به گمان این فرد از پرداخت مالیات خودش سرباز می زند. او و تیم همراه اش مدرک مورد نیاز را جمع آوری می کنند و در این میان به واسطه افراد پر نفوذ شاخص خاطی مشکلاتی برای ماموران مالیات پیش می آید و.....

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها