عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و گو با جام جم آنلاین

مقصد نهایی آمریکا براندازی نظام است /ضرورت توجه ویژه تر به ظرفیت های داخلی

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تحریم‌ها مربوط به ایران و روسیه است، گفت: متناسب با این تحریم‌ها طرحی در مجلس طراحی شده و همچنین در هیأت عالی نظارت بر برجام اقدامات لازم صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۳۷
لاریجانی: متناسب با رفتار آمریکایی‌ها تصمیم‌گیری می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از خانه ملت، علی لاریجانی در حاشیه اجلاس سراسری هیأت امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در جمع خبرنگاران درباره نقض برجام توسط آمریکایی‌ها گفت: این موضوع بحث تازه‌ای نیست و از زمانی که مجلس سنای آمریکا چنین تصمیمی گرفته با چالشی در داخل بدنه آمریکا مواجه بوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تحریم‌ها مربوط به ایران و روسیه است ، افزود: متناسب با این تحریم‌ها طرحی در مجلس طراحی شده و همچنین در هیأت عالی نظارت بر برجام اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

لاریجانی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در گذشته و در زمان حال کج خلقی‌هایی در برجام داشته‌اند به ویژه در دوره اخیر که تصور می‌کنند اگر برجام ستیز باشند به نفع آنها است در حالی که بیشترین ضرر را خودشان می‌بینند.

وی با بیان اینکه اگر آمریکایی‌ها فکر می‌کنند نظارت‌های آژانس مناسب نیست ما آن را کاهش می دهیم، ادامه داد: ایران راه‌های مختلف زیادی داشته و از پتانسیل خوب هسته‌ای برخوردار است و بسیار زود می‌تواند شرایط را تغییر دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایران رفتارهای آمریکا را با دقت کامل رصد می کند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران متناسب با اقدامات آمریکا تصمیم می‌گیرد و به محض اینکه رفتارهای عملی آنها تغییر کند تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها