هر ساله شبکه سه سیما به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) ویژه برنامه هایی را تولید و اماده پخش می کند.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۳۱
ویژه برنامه های دهه کرامت در شبکه سه

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه سه سیما، بخشی از این برنامه ها به شرح زیر هستند:

سمت خدا

برنامه سمت خدا در اولین روز دهه کرامت (سه شنبه 3 مرداد) و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی مهمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها درشهر مقدس قم خواهد بود و روز پنجشنبه 12 مرداد و در آخرین روزهای دهه کرامت با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرباقری مهمان آستان مقدس رضوی در مشهد مقدس خواهد بود و از این مکانهای مقدس برنامه به صورت زنده پخش خواهد شد.

برنامه سمت خدا در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه به تهیه کنندگی سید عبدالمجید رکنی تولید می شود . این برنامه هر روز از ساعت 13:30 روانه آنتن خواهد شد.

دوطرفه

مجموعه برنامه «دوطرفه» در روز ولادت حضرت معصومه (س) ویژه برنامه ای با عنوان دختر تراز تدارک دیده است.

این ویژه برنامه با حضور دکتر امیر حسین بانکی کارشناس دینی که به مبحث دختران می پردازد، سه شنبه 3 مرداد ماه ساعت 17:45 روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

مجموعه برنامه دوطرفه کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سعید عباسی و جواد بیک محمدی می باشد.

چراغانی

برنامه چراغانی به پوشش جشنواره هایی که در دهه کرامت در خراسان رضوی از سوم مرداد، میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا روز میلاد امام رضا (ع) مصادف با 16 شهریور ادامه خواهد داشت می پردازد.

این برنامه کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی به تهیه کنندگی سعید عباسی است که در این ایام از شبکه سه سیما پخش می شود.

شهر کرامت

ویژه برنامه دهه کرامت شبکه سه سیما با عنوان «شهر کرامت»، از سه شنبه 3 مرداد آغاز می شود وتا پنجشنبه 12 مرداد ادامه خواهد داشت.

این ویژه برنامه در این ایام، هر شب از ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

این ویژه برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید محمد هاشمی اصل است که در 10 قسمت 60 دقیقه ای از بوستان های شهر مشهد و با حضور مردم از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، به مدت 10 شب از ساعت 22:30 به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

این برنامه با اجرای محمدرضا حسینیان میزبان هنرمندان در حوزه نویسندگی، خوانندگی، بازیگری و... که در حوزه رضوی قدمی برداشته اند و به عنوان خادمین فرهنگی-هنری امام رضا شناخته شده اند، خواهد بود.

گفتگو با مردم مشهدالرضا در دهه کرامت توسط محسن حاجیلو، معرفی مناطق گردشگری مشهد، اجرای تواشیح، مداحی و... از بخش های دیگر ویژه برنامه شهر کرامت می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها