گلکسی نوت 8 مهمترین گوشی اندرویدی است که در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد. ولی نباید به پیکسل 2 بی توجه باشیم. خبرهای منتشر شده در مورد این گوشی، حاکی از طراحی دگرگون شده آن نسبت به نسل قبلی خود می‌باشد.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۲۸
گوگل پیکسل 2 اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون 836!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، از طرفی امروز خبری منتشر شد که در آن عنوان شد گوگل پیکسل 2 به چیپست اسنپدراگون 836 مجهز خواهد بود. بر طبق خبر منتشر شده، پیکسل 2 اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون 836 می‌باشد. این می‌تواند یک نقطه قوت برای این گوشی باید چرا که رقیب آن یعنی گلکسی نوت 8 به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود.

پردازنده اسنپدراگون 836 نسبت به نسل قبلی خود 10 درصد سریع‌تر است. در ماه‌های آینده شاهد به کارگیری این چیپست در پرچمداران کمپانی‌های مختلف خواهیم بود. همچنین سرعت پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 836 نیز در تست‌های انجام شده از نسل قبلی خود سریع‌تر بوده است. عملکرد مصرف باتری نیز نسبت به اسنپدراگون 835 بهینه‌تر شده است.

در سال گذشته پیکسل و پیکسل ایکس ال فروش نسبتا خوبی داشتند ولی از برخی جنبه‌ها از جمله صفحه نمایش عملکرد چندان جالبی نداشتند. در صورت برطرف شدن این نواقص، پیکسل 2 در بازار مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت و یک موفقیت خوب برای کمپانی گوگل محسوب می‌شود.

باید منتظر ماند و دید دیگر مشخصات گوشی جدید گوگل چه خواهد بود. برای پیگیری آخرین اخبار در مورد گوشی‌های امسال گوگل با کلیک همراه باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها