یک نماینده مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

تیم اقتصادی دولت نیازمند بازنگری جدی است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی در تبیین ویژگی های کابینه دولت دوازدهم گفت: کابینه آینده دولت روحانی در حوزه اقتصادی نیازمند بازنگری جدی است.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۱۱
تیم اقتصادی دولت نیازمند بازنگری جدی است

احمد علیرضایی بیگی نماینده مردم تبریز در خانه ملت در گفتگو با جام جم آنلاین اظهار داشت:دو سال پیش وزرای اقتصاد-دفاع-تعاون،کار و رفاه اجتماعی و صنعت،معدن و تجارت در نامه ای به رئیس جمهور نسبت به وضعیت اقتصادی کشور هشدار دادند،بنابراین تیم اقتصادی دولت که شامل بانک مرکزی هم می شود باید یک لیدر قدرتمندی داشته باشد تا بتواند اقتصاد کشور را به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی هدایت کند.

وی با تاکید بر بازنگری سیاستهای پولی و مالی دولت گفت:تشتت آرای تیم اقتصادی دولت سبب شرایط اسفبار کنونی شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر اقتصاد دولت روحانی خود مدعی شرایط هشدار اقتصادی کشور بوده است تصریح کرد:رکود اقتصادی،از بین رفتن فرصتهای شغلی،تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی و شرایط اسفباری که بانکها بر مردم تحمیل کرده اند و مردم از عهده دیون خود بر نمی آیند در سالهای اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: کابینه دولت دوازدهم باید کارآمد و فارغ از قبیله گرایی،تبارگرایی و حزب گرایی باشد تا بتواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

بیگی تاکید کرد:آقای روحانی در تبیلغات انتخاباتی خود شعار ایجاد سالانه یک میلیون شغل را مطرح کرده است که تعهد بزرگی می باشد و برای عملیاتی شدن این وعده باید وزرای توانمندی در راس وزارتخانه های اقتصادی قرار بگیرند.

وی گفت: اعضای کابینه آینده علاوه بر ویژگی کارآمدی باید یک سری ویژگیهای عمومی مانند تبعیت از ولایت فقیه و تعلق خاطر به انقلاب و نظام را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها