رئیس پلیس فتا غرب استان تهران خبر داد:

بازداشت مزاحم شبکه های اجتماعی

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری مزاحم شبکه اجتماعی خبر داد و گفت: متاسفانه برخی کاربران بدون توجه به تبعات برای خود و دیگر کاربران در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگر کاربران می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۸۶
بازداشت مزاحم شبکه های اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ حاج علی صالحی افزود: با وصول یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت اینترنتی و هتک حیثیت در فضای مجازی موضوع در دستور کار این یگان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در اظهارات اولیه خود اظهار کرد اینجانب از نزدیکان مدیرعامل شرکتی می‌باشم که به علت جرایم اقتصادی پلمپ شده است و مالباختگان با تشکیل گروهی در یکی از شبکه‌های اجتماعی سعی در احقاق حقوق خود دارند که یکی از کاربران با نام مستعار و پروفایل جعلی ضمن انتشار مطالب کذب علیه بنده اقدام به توهین و تهدید اینجانب کرده است.

سرهنگ صالحی ‌ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جرایم پلیس فتا با به کارگیری روش‌های فنی و شگردهای تخصصی‌، متهم را در شهر تهران شناسایی و با مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی ماموران پلیس با مشاهده ادله دیجیتال جرم و غیر قابل انکار، به بزه انتسابی اعتراف و بیان کرد با عنایت به این‌که شاکی از نزدیکان مدیر عامل شرکتی که کلاهبرداری کرده می‌باشند و با انگیزه انتقام جویی این عمل را انجام دادم.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

سرهنگ صالحی به هموطنان هشدار داد: هر فردی در فضای مجازی به توهین، تهدید و نشر اکاذیب اقدام کند به موجب قانون مجازات جرایم رایانه‌ای به حبس از نود و یک روز تا دوسال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو محکوم خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها