دبیرکل اتحادیه عرب گفت: قدس خط قرمز ماست و هرگز نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم واسرائیل باید بسرعت به تجاوزات خود برضد فلسطینیان خاتمه دهد.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۷۱
اتحادیه عرب، قدس را خط قرمز اعلام و اسرائیل را به بازی با آتش متهم کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، احمد ابوالغیط افزود: اسرائیل با این عملکرد خود منطقه را به سمت مسیر پرخطری سوق می دهد وسیاست های سرکوب وهدف قراردادن فلسطینیان باعث می شود نه تنها فلسطینیان تحریک شوند، بلکه این رژیم درحال انتقال این چالش به دو جهان عرب و جهان اسلام است.

محمود عفیفی، سخنگوی رسمی دبیرکل اتحادیه عرب (امروزیکشنبه) به نقل از ابوالغیط افزود: روزهای گذشته برای ما ثابت کردند، آنچه از سوی صهیونیست ها روی داده به دلیل تدابیر امنیتی نبوده واسرائیل دربخش قدیمی قدس ومحیط پیرامون مسجد الاقصی به دنبال مسائل دیگری بوده است.همه ما بخوبی می دانیم اقدامات وطرح های پیگیر اسرائیلی ها که ازسال های قبل آغاز شده وبا هدف یهودی سازی قدس انجام می گیرد، تا چه اندازه حامل پیامدهای وخیم است.

ابوالغیط همچنین این عملکرد رژیم صهیونیستی را به بازی با آتش تشبیه کرده است وگفته اسرائیل با این اقدامات درصدد برافروختن فتیله بحرانی بزرگ تر با جهان عرب و جهان اسلام است. از این رو این رژیم می کوشد تا در درگیری با فلسطینیان به این درگیری ها بعد مذهبی ودینی ببخشد که البته این موضوع در آینده به زیان اسرائیل خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها