دادستان عمومی و انقلاب آبیک با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شلیک سرباز وظیفه به هم خدمتی‎هایش در پادگان گفت: حسب پیگیری‎های انجام شده، ضارب قادر به تکلم نیست به همین دلیل امکان تحقیق از متهم فراهم نشده است.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۵۹
آخرین جزئیات پرونده تیراندازی مرگبار پادگان آبیک

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سعید احمدزاده با اشاره به شایعات منتشر شده پیرامون حادثه شلیک سرباز وظیفه به هم خدمتی‎هایش در پادگان آبیک اظهار کرد: در اثر این تیراندازی 6 نفر مصدوم شدند و 3 سرباز کشته شدند و طبق آخرین اطلاعات یک سرباز دیگر نیز در بیمارستان فوت کرد و در مجموع 4 سرباز کشته شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 5 نفر در در بیمارستان ارتش تهران بستری هستند، ادامه داد: حال ضارب و یک سرباز دیگر مساعد نیست.

دادستان آبیک خاطرنشان کرد: حسب پیگیری‎هایی انجام شده ضارب قادر به تکلم نیست به همین دلیل امکان تحقیق از متهم فراهم نیست و تا به امروز انگیزه ضارب مشخص نشده است و گفته ها صرفا بر اساس برداشت های اطرافیان در این خصوص بوده است.

احمدزاده افزود: پرونده توسط بازپرس دادسرای نظامی قزوین زیر نظر دادسرای نظامی قزوین در حال رسیدگی است.

دادستان آبیک در پایان تصریح کرد: ضمنا دادستان آبیک از شهروندان تقاضا کرد از شایعه پراکنی های بی اساس در این زمینه خودداری نمایند، زیرا در وقت مقتضی گزارش کامل موضوع از سوی روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها