سرپرست سابق وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار بود فدراسیون شطرنج تمام هزینه‌های مسابقات بانوان جهان را تامین کند و بدهی این فدراسیون به فیده هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۶۴
سجادی: بدهی فدراسیون شطرنج به فیده ارتباطی به وزارت ورزش ندارد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از میزان ، نصرالله سجادی در خصوص این که گفته می‌شود وی در زمان حضورش در وزارت ورزش قول داده بوده هزینه‌های میزبانی رقابت‌های شطرنج بانوان جهان توسط این وزارتخانه تامین کند، اظهار داشت: فدراسیون شطرنج متعهد شده بود برای میزبانی رقابت‌های شطرنج بانوان جهان، اسپانسر جذب کند و قرار بود این فدراسیون تمام هزینه‌های این مسابقات را تامین کند و بدهی به فیده هیچ ارتباطی به وزارت ورزش ندارد. قرار نبود این وزارتخانه هزینه‌ای بابت میزبانی رقابت‌ها شطرنج بانوان جهان پرداخت کند و تعهدی بابت این مسئله نداده بویم.

وی در مورد این که ریاست ستاد میزبانی این مسابقات را بر عهده داشت، گفت: من هیچ وقت ریاست این میزبانی را بر عهده نداشتم. اگر این مسئله واقعیت داشته باشد باید بگویند من از چه کسی حکم این مسئولیت را دریافت کردم.

سرپرست سابق وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وقتی پهلوان‌زاده برای کسب این میزبانی پیش ما آمد به او گفتم که به جز بودجه فدراسیون شطرنج، نمی‌توانیم کمک دیگری به این فدراسیون کنیم اما وی عنوان کرد که اسپانسرها هزینه این میزبانی را تامین خواهد کرد.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: باز هم تکرار می کنم که هیچ وقت ریاست ستاد میزبانی رقابت‌های شطرنج بانوان جهان نبودم و قول هم نداده بودیم بودجه جداگانه‌ای به فدراسیون شطرنج می‌دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها