فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بار بازگشت مسافران به سمت تهران سنگین است و رانندگان از عجله و شتاب هنگام رانندگی پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۹۲
ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/ محور هراز یک‌طرفه شد

به گزارش جام جم آنلاین، سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز و فیروزکوه اظهار داشت: ترافیک در محورهای هراز و فیروزکوه به سمت تهران سنگین بوده و تردد خودروها به‌کندی در جریان است.

وی گفت: برای تردد روان خودروها از ساعت 15 امروز محور هراز از رودهن به سمت آب‌اسک مسدود شده است و از ورود خودروها به این جاده جلوگیری به عمل می‌آید.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: با انسداد این محور، تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه درآمده است و این یک‌سویه بودن تا ساعت یک بامداد فردا ادامه خواهد داشت.

محبی ادامه داد: تاکنون حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده و مسافران بدون مشکل در حال عبور از جاده‌ها هستند.

وی اضافه کرد: مسافران برای بازگشت از سفر مانند رفت زمان‌بندی نکنند؛ زیرا هنگام آغاز تعطیلات ترافیک سنگینی را در محورها شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: مسافران با مدیریت زمان سفر، بازگشت خود را به ساعات آخر تعطیلات موکول نکنند و در صورت مواجهه با ترافیک با صبر و شکیبایی رانندگی کنند.

محبی با بیان اینکه زمان سفر نیز جزئی از مسافرت است، گفت: رانندگان از سرعت، سبقت و حرکات مارپیچ پرهیز کنند و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان رقم بزنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها