همزمان با آغاز دومین جشنواره «پویش کتابخوانی تابستانی شهر تهران»، جمعی از کودکان و نوجوانان با مراجعه به کتابخانه فرهنگسرای فناوری اطلاعات به این پویش پیوستند.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۶۳
ثبت نام دومین پویش کتابخوانی تابستان در فرهنگسرای فناوری اطلاعات +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، ثبت نام دومین طرح پویش کتابخوانی تابستانی شهر تهران با هدف عضو کردن کودکان و نوجوانان در کتابخانه های عمومی شهر تهران و ترویج فرهنگ مطالعه همزمان با سایر مراکز فرهنگی هنری در فرهنگسرای فناوری اطلاعات آغاز و تا 18 شهریور ادامه دارد.

بر اساس این طرح، کودکان و نوجوانان 4 تا 15 سال که طی پویش کتابخوانی یا قبل از اجرای این پویش عضو کتابخانه‌ فرهنگسرا شده‌ و یا بوده‌اند، می‌توانند در بخش مسابقه پویش شرکت کنند.

برای شرکت دادن کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه پویش کتابخوانی تابستانی کودکان و نوجوانان، مراحل زیر را طی می شود:

برای شرکت در مسابقه به سایت پویش کتابخوانی تابستانی به نشانی: ww.ketabkhanimajazi.ir مراجعه کنند.

با مراجعه به قسمت ورود به بخش کاربری سایت جشنواره، با ورود مشخصات کودک یا نوجوان ثبت نام کنند.

برای کودکان و نوجوانان در طول تابستان حداقل شش کتاب از کتابخانه‌های عمومی امانت بگیرند.

پس از مطالعه کتاب‌، کودکان و نوجوانان آنها را در چند سطر خلاصه‌نویسی و در صورتی که سواد خواندن و نوشتن ندارند برداشت خود از داستان را نقاشی کنند.

مطالب خلاصه نویسی شده و یا نقاشی ها را با ورود به بخش کاربری به دبیرخانه ارسال کنند.

در پایان این جشنواره با داوری‌های صورت گرفته نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد و طی مراسمی از طرف رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مورد تقدیر قرار می گیرند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902134 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها