تا کنون تصاویر متعددی را دیده ایم که ادعا دارند نمایی از پنل های پشتی و جلویی گلکسی نوت 8 را در اختیار ما قرار می دهند. امروز، یکی از منابع افشا کننده اطلاعات در حوزه فناوری، تصویری را در توییتر به اشتراک گذاشته که گفته می شود نمایی از پنل جلویی این فبلت است. با کلیک همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۸۹
انتشار تصاویر جدیدی منتسب به پنل جلویی گلکسی نوت 8

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، برخلاف بسیاری از تصاویری که پیشتر منتشر شده بود، در این تصاویر از قابی که مانع دید کامل ما شود خبری نیست. احتمالا گلکسی نوت 8 ماه آینده، 23 آگوست مصادف با اول شهریور معرفی می شود. زمان رونمایی کمی از آنچه انتظار می رفت زودتر خواهد بود که به دلیل افت روند فروش گلکسی اس 8 است و امید است که گلکسی نوت 8 کاربران را دوباره بر سر شوق آورد.
تصاویری که قبلاً از پنل پشتی گلکسی نوت 8 منتشر شده بود دوربین دوال را بر روی آن نشان می داد. همانند آنچه در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دیدیم، سامسونگ اسکنر اثرانگشت را بر روی پنل پشتی این فبلت بالارده و نزدیک به دوربین پشتی قرار خواهد داد. اما، یک تفاوت بارز به چشم می خورد. به جای آنکه اسکنر اثرانگشت دقیقاً در کنار دوربین قرار گیرد، که می تواند به لک شدن لنز منجر شود، اسکنر نوت 8 توسط فلش LED از دوربین جدا شده است.
شاید این تصاویر ایده بهتری از آنچه از نوت 8 انتظار می رود در اختیار ما بگذارند. این اسمارت فون احتمالا با قیمت 900 دلار راهی بازار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها