تصاویر جدیدی از یک محصول هواوی فاش شده که به ادعای منتشر‌کنندگان آن، تصاویر آنر نوت 9 است. مدتی می‌شود که از این محصول هواوی خبری منتشر نشده بود و حالا این تصاویر دوباره بازار شایعات را داغ کرده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۱۵
تصاویر آنر نوت 9 هواوی با نمایشگر بدون حاشیه  فاش شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، آنر نوت 9 راه و روش Honor 9 در طراحی را ادامه داده است. لبه‌ها در طرفین همانند آنر نوت 8 فوق‌العاده نازک هستند. ظاهرا این گوشی هوشمند دارای گلس 2.5 بعدی برای محافظت از صفحه نمایش خواهد بود. حاشیه‌های بالا و پایین نسبت به طول دستگاه ضخیم‌تر است اما در مقایسه با دیگر پرچم‌داران موجود در بازار نازک‌تر است. به‌نظر می‌رسد دکمه تنظیم صدا و پاور در سمت راست آنر نوت 9 قرار داده شده است.

با توجه به صفحه نمایش 6.6 اینچی Honor Note 8، انتظار می‌رود تا صفحه نمایش نوت 9 در کوچک‌ترین حالت بزرگ‌تر از 6 اینچ باشد. اگر نگاهی به شایعات قبلی در خصوص این گوشی بیندازیم، باید دوربین آن را دوگانه و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت را در پشت آن بدانیم.

قلب تپنده این محصول مشابه آنر 9، Kirin 960 خواهد بود. این پردازشگر درحال‌حاضر قوی‌ترین پردازنده تولیدی هواوی است که در پرچم‌داران این شرکت به‌کار می‌رود. طبق انتظارها، این دستگاه با مقدار رم 4 و 6 گیگابایتی و همچنین حافظه‌های داخلی مختلف عرضه خواهد شد. در خصوص نرم‌فزار نیز، آنر نوت 9 دارای اندروید نوقا و رابط کاربری EMUI 5 است که در لیست ارتقا به EMUI 6 قرار خواهد گرفت.

در خصوص تاریخ رونمایی و عرضه هم باید گفت محصول قبلی این خانواده یعنی آنر نوت 8 در ماه آگوست رونمایی شد؛ پس احتمال رونمایی از آنر نوت 9 تا پایان این ماه و عرضه آن با فاصله‌ای کمتر وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها