زد تی ای گوشی هوشمند جدیدی را با نام بلید اسپارک معرفی کرد. از مشخصات این گوشی حسگر اثرانگشت می‌باشد که با توجه به قیمت 99 دلاری آن جالب توجه است.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۹۱
گوشی 99 دلاری زد تی ای با حسگر اثر انگشت!

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی رو، کمپانی چینی زد تی ای اغلب گوشی‌های مقرون به صرفه‌ای معرفی و عرضه می‌کند. محصولات این کمپانی از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و رضایت نسبی کاربران در سطح جهان را کسب کرده‌اند. در ایران مدل‌های محدودی از گوشی‌های زد تی ای عرضه می‌شوند و به دلیل پشتیبانی نامناسب کاربران تمایلی به تهیه آن‌ها ندارند. امیدواریم در ماه‌های آینده تنوع محصولات زد تی ای و خدمات پس از فروش آن در کشورمان بهبود پیدا کند تا شاهد در دسترس بودن تمام گوشی‌های این کمپانی چینی در ایران باشیم.

زد تی ای گوشی هوشمند جدیدی را با نام بلید اسپارک معرفی کرد. از مشخصات این گوشی حسگر اثرانگشت می‌باشد که با توجه به قیمت 99 دلاری آن جالب توجه است. البته کارایی و دقت این حسگر اثرانگشت پس از عرضه بلید اسپارک و تجربه کاربران با آن مشخص خواهد شد.
مشخصات گوشی زد تی ای بلید اسپارک را در زیر مشاهده نمایید:
پردازنده اسنپدراگون 425
رم 2 گیگابایت
دوربین اصلی 13 مگاپیکسل
دوربین سلفی 5 مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید 7.1.1
قیمت 99 دلار

با توجه به مشخصات، می‌توان گفت بلید اسپارک بهترین انتخاب در این رنج قیمتی می‌باشد. سیستم عامل به روز، پردازنده مناسب و دوربین‌های خوب از جمله نکات مثبت بلید اسپارک در مقایسه با سایر رقبا در این قیمت می‌باشد. در صورت عرضه شدن این گوشی در کشور، آن را تهیه خواهید کرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها