دنیای جاسوس بازی در درام دلهره‌آور و اکشن «تمام چاقوهای کهنه» وارد ماجراجویی‌های تازه‌ای می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۷۳
جاسوس‌بازی تازه کریس پاین

کریس پاین که سه سال قبل در قسمت تازه «جک راین» در نقش یک مامور ضدجاسوسی ظاهر شد، در فیلم تازه‌اش نقش مشابهی را تکرار می‌کند. جیمز مارش پس از تحسین‌های فراوانی که برای درام اجتماعی «تئوری همه چیز» دریافت کرد، در یک چرخش صد و هشتاد درجه‌ای کارگردانی تمام چاقوهای کهنه را پذیرفته است.

او می‌گوید بشدت جذب نوول پرخواننده‌ای شده که اولن اشتنهائور نوشته است. این نویسنده کار نگارش فیلمنامه اقتباسی فیلم را نیز انجام می‌دهد. میشل ویلیامز، نقش مقابل پاین را در این درام دلهره‌آور به عهده دارد. داستان فیلم در کنار یک ساحل پررفت و آمد اتفاق می‌افتد و هیچ چیزدر این محل، به همان سادگی که دیده می‌شود، نیست. پاین در قالب کاراکتر هنری، یک مامور کارکشته ضد جاسوسی است که زمانی به سیلیا دل بسته بود.

برعکس هنری که هنوز در حرفه‌اش باقی مانده، سیلیا ازدواج کرده و خانه‌نشین شده است. یک حمله تروریستی باعث می‌شود سیلیا دوباره به کار برگردد و برای مقابله با تروریست‌ها، به هنری کمک کند. اما هنری بزودی احساس می‌کند هیچ چیز در جای درست خودش قرار ندارد و سیلیا تغییر زیادی کرده است. طبق معمول فیلم‌های پلیسی ـ جاسوسی، بحث تئوری توطئه مطرح و هنری باید کشف کند که سیلیا با تروریست‌ها همکاری دارد یا نه.

بزودی او با واقعیت‌های باورنکردنی دیگری روبه‌رو می‌شود. تهیه‌کنندگان فیلم در کمپانی فوکس قرن بیستم قصد دارند کلید فیلمبرداری آن را اواسط فصل پاییز سال جاری میلادی بزنند. یکی از کشورهای شمال آفریقا، مکان اصلی فیلمبرداری فیلم خواهد بود.

از کریس پاین هم‌اکنون اکشن ابرقهرمانانه پرفروش «واندروومن» روی پرده سینماهای جهان است. او سال قبل قسمت تازه‌ای از مجموعه اکشن علمی ـ تخیلی «سفرهای ستاره‌ای/ پیشتازان فضا» را در اکران عمومی داشت که در جدول گیشه نمایش فروش بالایی نکرد.

کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها