ستاره پرتغالی رئال مادرید برای استراحت و تفریح به همراه خانواده اش به ایبیزا رفته و تصاویری از خوشگذرانی‌های او در پایگاه‌های خبری خارجی منتشر شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۸۹
تفریح جدید ستاره فوتبال جهان +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، به تازگی تصاویر جالبی از کریستیانو رونالدو در وبسایت‌های خارجی منتشر شده که خبر از سفر او و خانواده اش به ایبیزا می‌دهد، عکس‌هایی که رونالدو را در حال پرواز با فلای برد روی آب نشان می‌دهد.

بی توجهی رونالدو به انتظار هوادارانش درباره اطلاع از تصمیم گیری وی هنگامی که همه طرفداران رونالدو و رئال مادرید منتظر تصمیم گیری این ستاره پرتغالی درباره آینده کاری خود هستند، وی بدون گفتن حتی یک کلمه همه را در انتظار گذاشت و به جای پاسخ به طرفداران، پرواز بر فراز آب‌های جزیره ایبیزا واقع در اسپانیا را بر همه این حاشیه‌ها ترجیح داد.

مدیریت باشگاه رئال نیز اعلام کرده که بعد از پایان سفر رونالدو با وی راجع به ادامه همکاری با این باشگاه صحبت خواهد کرد، گفتنی است دوقلو‌های تازه متولد شده این بازیکن نیز در آغاز زندگی خود محبوبیت فراوانی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کرده اند و طرفداران رونالدو تصاویر مربوط به فرزندان او را نیز شدیدا در فضای مجازی دنبال می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها