نماینده مردم پارس آباد بیله سوار اعتراضات مردم پارس آباد به قتل آتنا اصلانی دختر بچه 7 ساله را موجب خلل در روند رسیدگی به پرونده قضایی این دختر بچه دانست.
کد خبر: ۱۰۵۰۷۵۹
مردم حق دارند اما اعتراضات دردی را دوا نمی کند/ منتظر گزارش پزشکی قانونی درباره قتل آتنا هستیم

شکورپورحسین در گفت وگو با جام جم آنلاین در باره چگونگی این اتفاق افزود:حدود 20 روز پیش این دختربچه به نزد پدرش که در یکی از خیابانهای پارس آباد دستفروشی می کرد می رود پس از مدتی پدرش متوجه غیبت او می شود ولی هرچه می گردد او را نمی تواند پیدا کند .نیروی انتظامی نیز وارد جریان می شود ولی به نتیجه ای نمی رسد. تا اینکه با بررسی دوربین های محل متوجه می شوند این دختر در مقابل یک مغازه رنگرزی ناپدید شده است . و چون صاحب این مغازه پیش از این نیز جرمی مرتکب شده بود بازداشت می شود .

وی ادامه داد: با این وجود باز هم چیزی اثبات نمی شود تا اینکه یکی از بستگان این متهم در منزل وی با جسد این دختر بچه روبرو می شود اکنون جسد این دختر در پزشکی قانونی است و هنوز گزارشی از چگونگی قتل وی گزارش نشده است.

پورحسین با اشاره به اینکه احساسات مردم این منطقه بخاطر این اتفاق تلخ بسیار جریحه دار شده است گفت:این اتفاق امنیت روانی شهروندان را به هم ریخته بود و رسانه های مجازی هم به آن دامن زدند . مردم حق دارند ولی باید بدانند که این اعتراضات دردی را دوا نمی کند و بهتر است دستگاه قضایی در کمال آرامش و با دقت و سرعت به این مسئله رسیدگی کند.

این نماینده مجلس همچنین به آتش کشیدن مغازه متهم را خلاف عرف و قانون دانست و افزود :چنین رفتاری خسارت به اموال عمومی محسوب می شود ومی تواند پیگرد قانونی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
عباس ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
۰
۰
این نماینده اگر این اتفاق برای خانواده خودش می افتاد بازم اینجور صحبت میكرد یا تمام دستگاههای دولتی را بسیج میكرد
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
۰
۰
كودك یعنی نماد پاكی
یك انسان چطور میتونه به درجه ای برسه كه به یه دختر بچه معصوم رحم نكنه واقعا دردناكه
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
۰
۰
با سلام. مادامیكه در اجرای قوانین قصاص اهمال و كوتاهی گردد ( مثل تعلل و به تعویق انداختن قاتل ستایش هفت ساله و.... ) این چنین جنایات زیاد میگردد
H;FV
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
۰
۰
با سلام
مادامیكه در اجرای قوانین قصاص در كشور اسلامی كوتاهی و اهمال و تعلل ورزیده میشود ( مانند كوتاهی در قصاص قاتل ستایش هفت ساله كه یكسال و نیم از زمان قتلش می گذردو قصاص نشده است ) باید منتظر این چنین جنایاتی بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
۰
۰
یكبار دیگر اثبات وجود درنده خو ها و دزدان و قاتلان بلفطره و بالقوه در اطرافمان ثابت شد!!!

منتظر حركت اشتباه و غفلت مردم و یكسره كرده نیات شومشان!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها