مراسم رونمایی از قرآن کریم با ترجمه استاد یثربی و خط استاد محسن عبادی ظهر امروز در سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۴۵۸
ترجمه جدید قرآن کریم رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوانف در ابتدای این مراسم مهدی قره شیخلو رییس سازمان دارالقرآن کریم گفت: امروز هشت اثر جدید را رونمایی خواهیم کرد، متاسفانه ضرورت توجه به تولیدات قرآنی و هنری بسیار کم است و تنوع لازم در بخش محتوایی و هنری نداریم.

وی ادامه داد: امیدوارم این خلا برطرف شود، البته در طول یک دهه سازمان دارالقرآن کریم 100 تولید در بخش های مختلف داشته است که در میان تولیدات ارزشمند، اثر استاد یثربی است که با قرآن در ارتباط است. باید این روند تولیدات را ادامه دهیم و برای هر سلیقه و ذائقه یک تولید متناسب داشته باشیم.

در ادامه استاد یثربی در خصوص اثر خود گفت: ترجمه من به روز است و یکی از عوامل گیج شدن افراد در ترجمه ها این است که مطلب را به درستی بیان نمی کنند. در ترجمه من پرانتز وجود ندارد و حداقل 100 غلط جا افتاده رااصلاح کردم البته هدف من بردن قرآن میان مردم است.

فروتن کاتب قرآن قرینه ای گفت: اگر مسائل هنری را به قرآن بیشتر کار کنیم جوانان بیشتر جذب قرآن خواهند شد ما بیشتر روی کلمات متمرکز شده ایم و نو آوری جدیدی انجام شد.

توتونچی خوشنویس و کاتب قرآن گفت: آرزوی هر خطاط است که یک بار قرآن را بنویسد خدا را شاکر هستم که توفیق دادند تا این اتفاق برای من رخ دهد البته به نظرم تمام اجرای کتابت قرآن به دست خداوند بود و امیدوارم مورد استقبال قراربگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها