عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه هیچ اقدام جدی از سوی دولت با کانال‌های ضدانقلاب صورت نمی‌گیرد در حالی که دولت نباید به این افرادی که عنادشان نسبت به انقلاب و امام روشن است، میدان دهد.
کد خبر: ۱۰۵۰۰۲۳
حسینی : دولت با کانال‌های ضدانقلاب برخورد نمی کند

به گزارش جام جم آنلاین، سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتشار فیلمی مبنی بر ارتباط روح‌الله زم مدیر آمد نیوز با پدرش محمدعلی زم یکی از مسئولان دولتی اظهار داشت: ظاهرا در جلسه رسیدگی به جرائم یارانه‌ای نیز چندین بار این مسئله طرح شده است که این کانال‌هایی که در تلگرام فعال هستند عناد دارند و تاکید شد که باید با آنها برخورد شود.

حسینی ادامه داد: دولت مدعی است که ما دسترسی نداریم و آنها هم از ما حرف شنوی ندارند اما چندی بعد روسیه اعلام کرد ما شرایطی را در نظر گرفته‌ایم که آنها می‌توانند طبق این شرایط اقدامات لازم را انجام دهند اما به نظر می‌رسد اراده‌ای در دولت وجود ندارد که با کانال‌هایی امثال آمدنیوز برخورد شد و در مجموع احساس می‌کنند که این کانال به نفع آنها فعالیت می‌کند و تنها جبهه رقیب آنها را تخریب می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: این کانال‌های ضد انقلاب علاوه بر جبهه رقیب، اساس نظام را هم زیر سؤال می‌برند، بنابراین این توقع و انتظار وجود دارد که این نگاهی که در دولت وجود دارد تغییر کند، آنها در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های مختلف افرادی دارند که با آنها مرتبط هستند و یکسری مطالب درست و نادرست را ترکیب کرده تا آنها را باورپذیر جلوه دهند.

وی تاکید کرد: متاسفانه هیچ اقدام جدی از سوی دولت برای برخورد با این مسئله صورت نمی‌گیرد در حالی که دولت نباید به این افرادی که عنادشان نسبت به انقلاب و امام روشن است، میدان دهد و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها