رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه از دستگیری سارق گوشی همراه و موتورسیکلت خبر دادو گفت: متهم قبل از وصول شکایت شاکی توسط مامورین انتظامی دستگیر شده بود.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۱۱
سارق قبل از شکایت مالباخته دستگیر شد / دستگیری سارق در 20 دقیقه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، سرگرد فرهاد واقعی، رئیس کلانتری 169 مشیریه در تشریح این خبر گفت: ظهر روز گذشته عوامل کلانتری هنگام گشت زنی در سطح حوزه متوجه رفتار مشکوک سرنشین یک موتورسیکلت شدند که بدون توجه به فرمان ایست پلیس به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم پس از تعقیب و گریزی کوتاهی، گفت: در بازرسی انجام شده، یک قبصه سلاح سرد، سه دستگاه گوشی هوشمند و مقادیری وجه نقد و تعداد چهار اسکناس دویست و پنجاه دیناری کشف و ضبط شد. همچنین طی استعلام انجام شده در خصوص سرقتی بودن موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت استعلامی مسروقه بوده و در کلانتری 168 سیزده آبان ثبت سرقت دارد.

وی افزود: ماموران انتظامی برای انجام تحقیقات کامل تر متهم را به کلانتری انتقال که هنگام انتقال، پیامی در خصوص سرقت گوشی همراه توسط راکب موتورسیکلت سوار به مرکز پیام پلیس واصل شد که شاکی با مراجعه کلانتری و دیدن متهم اظهار داشت: 20 دقیقه پیش گوشی همراهش توسط این متهم به سرقت رفته است.

رئیس کلانتری 169 مشیریه تصریح کرد: با محرز شدن سارق، بودن متهم، برای سیر مراحل قانونی، متهم تحویل مرجع قضائی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها