در ادامه‌ ضبط سریال «گیله‌وا» به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان ستاره اسکندری به جمع بازیگران این سریال پیوست.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۵۶
هنرپیشه زن معروف به «گیله‌وا» پیوست

به گزارش جام جم آنلاین از مشرق، فیلمبرداری از سریال «گیله‌وا» با پیوستن ستاره اسکندری بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون به جمع بازیگران این سریال ادامه دارد.

پیش از این نیز هنرمندانی چون «حمیدرضا پگاه»، «مهران رجبی»، «مهدی زمین‌پرداز»، «امیرحسین هاشمی»، «علی عطایی»، «پریا مردانیان»، «ستاره حسینی» و «امیرحسین صدیق» به ایفای نقش در سریال گیله‌وا پرداخته بودند و با اضافه شدن «ستاره اسکندری» به این جمع، ضبط این سریال در کیاشهر استان گیلان ادامه دارد.

فیلمبرداری سریال «گیله‌وا» به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج ار اواخر خرداد ماه در کیاشهر گیلان آغاز شده است و طبق پیش‌بینی‌ها ضبط این سریال تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت.

سریال گیله‌وا به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری سریالی است که از دریچه‌ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می‌پردازد. این سریال در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 بپردازد و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها