اگر طی ساعات اخیر تلاش کرده اید تا وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید اما با پیغامی مبنی بر حذف شدن صفحه شخصی تان روبرو شده اید، این احتمال وجود دارد که حساب شما نه از سوی هکرها، که از سوی خود اینستاگرام و بنابر برخی مشکلات فنی دچار مشکل شده باشد. با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۴۹۵۲۶
نقص فنی موجب حذف بسیاری از صفحات اینستاگرام شده است

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، طی بیست و چهار ساعت گذشته، بسیاری از کاربران اینستاگرام با مراجعه به صفحه این شرکت در شبکه اجتماعی توییتر، خواستار ارائه توضیح درباره علت حذف شدن حساب کاربری خود شده اند. با این حال، همانطور که پیش از این نیز گفته شد، احتمال زیادی وجود دارد که این مشکل بنابر نقصی فنی پدید آمده باشد.
اینستاگرام در بیانیه ای که در این باره منتشر کرده گفته از وجود این مشکل آگاه است و تلاش می کند آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند. در بیانیه این شرکت آمده "ما از وجود مشکلی که باعث شده برخی از کاربران اینستاگرام نتوانند در حساب کاربری خود لاگین کنند آگاه هستیم. تلاش می کنیم این مشکل را هرچه سریع تر برطرف کنیم."
آن دسته از کاربرانی که با این مشکل روبرو هستند، به هنگام ورود به حساب کاربری خود پیامی با متن "متاسفانه این صفحه در دسترس نمی باشد" مواجه می شوند. این پیام عمدتأ هنگامی نمایش داده می شود که یک صفحه اینستاگرام حذف شده باشد. برخی دیگر از کاربران پیامی دریافت می کنند که می گوید حساب کاربری شما به دلیل نقض قوانین مسدود شده است.
هنوز میزان گستردگی این مشکل مشخص نیست، اما انتظار می رود که صفحات مسدود شده به زودی به حالت عادی باز گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها