بارش باران در هفدهمین روز از تابستان شگفتی مسافران و مردم استان اردبیل را برانگیخت.
کد خبر: ۱۰۴۹۳۲۹
بارش باران تابستانی در اردبیل + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، درست در روزهایی که برخی از هموطنانمان با گرمای بالای 40 درجه دست و پنجه نرم می کنند و نیمروهایی بدون نیاز به گاز و آشپزخانه بر روی آسفالت داغ خیابان ها می پزند اردبیلی ها شاهد بارش رحمت الهی بودند.

بارش باران همراه با رعد و برق که از شب گذشته در استان اردبیل آغاز شده خللی در رفت وآمد شهروندان ایجاد کرده و موجب آبگرفتگی معابر شده است.

در حالی که خیلی از استان ها آلودگی هوا و گرمای طاقت فرسایی را تجربه می کنند بارش باران طراوت خاصی به استان اردبیل بخشیده و خوشحالی مسافران و شهروندان ، خصوصا کشاورزان را همراه داشته و موجب شده همگان در برابر قدرت و رحمت بی پایان خدای متعال سر تعظیم فرود آورند.

احتمال آبگرفتگی معابر

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی با گذر امواج ناپایدار و ضعیف از سطح استان در بیشتر ساعات برخی مناطق استان نیمه‌ابری تا تمام ابری همراه با ورزش باد خواهد بود.

علی دولتی‌مهر افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی و با پیش‌بینی‌های انجام یافته از روز دوشنبه دمای هوای استان رو به افزایش خواهد بود اما دوباره از روز سه‌شنبه کاهش دما و ناپایداری انتظار می‌رود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز در شهرهای اردبیل، سرعین و نیر بارش باران همراه با رعد و برق پراکنده مشاهده می‌شود و در شهرهای دیگر استان نیز آسمان ابری است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: به دلیل بارش باران احتمال آبگرفتگی در برخی معابر اردبیل وجود دارد که به همین دلیل انتظار ما از همشهریان و مسافران این است که این موضوع را مورد توجه قرار دهند تا شاهد هیچ گونه حادثه‌ای در این زمینه نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها