رئیس کل دادگستری خراسان شمالی جزئیات قتل سه کودک ۳، ۶ و ۸ ساله توسط مادرشان در یکی از روستاهای توابع شهرستان سملقان را تشریح کرد و گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنونی آنی و یا استفاده مواد مخدر و داروهای روانگردان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۴۹۱۴۶
جزئیات قتل سه کودک توسط مادر سنگدل در خراسان شمالی

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در گفتگو با میزان جزئیات قتل سه کودک ۳، ۶ و ۸ ساله توسط مادرشان در یکی از روستاهای توابع شهرستان سملقان را تشریح کرد و گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنون آنی و یا استفاده مواد مخدر و داروهای روان گردان ادامه دارد.

وی افزود: این زن که شش ماهه باردار بود پس از سفر همسرش به تهران فرزندان خود را به قتل رسانده و با پرتاب خود از روی ارتفاع مقابل منزلش قصد خودکشی داشته که موفق نشده و آسیب جدی به وی و جنین وارد نشده است.

این مقام قضایی در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هر سه کودک با ضربات چاقو به صورت مشترک از ناحیه شکم و سر مورد جرح قرار گرفته و آثار متعدد ضربات چاقو و کبودی بر روی اجساد مشاهده شده است.

وی اظهار داشت: بنا بر اظهارات جد پدری مقتولان هر روز بچه‌ها به مغازه وی می‌رفتند و در روز حادثه خبری از آن‌ها نبوده و همسرش را برای سرکشی به منزل دخترش راهی می‌کند و وی با ورود به منزل متوجه فوت نوه هایش شده و با ایجاد سر و صدا اهالی روستا متوجه شده و متهم را به بهداری منتقل کرده و موضوع به پلیس گزارش می‌شود.

این مقام قضایی تصریح کرد: درحال حاضر متهم که به لحاظ روحی وروانی درحال نامناسبی به سر می‌برد تحت الحفظ به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد منتقل شده و پرونده با شکایت پدر مقتولان پرونده درحال رسیدگی در شعبه بازپرسی است.

قدرتی یادآور شد: با تحقیقاتی که از محل سکونت متهم شده و با توجه به اظهارات شاکی و شاهدان، فقر و بی پولی دلیل وقوع این حادثه دلخراش نبوده و تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنون آنی و یا استفاده مخدر و داروهای روانگردان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
Parim
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
۰
۲
خدایا،خدایا...خودم مادر دو تابچه هستم....
چه زجری كشیدن طفلكیها...
حتما این مادر بیمار بوده، چطور ممكنه یك مادر همچین عملی نسبت به فرزندانش انجام بده...

نیازمندی ها