سفیر سوئد در تهران برجام را یک توافق بین المللی چند جانبه دانست و گفت: دولت جدید آمریکا به سختی می تواند از برجام خارج شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۶۹
سفیر سوئد: آمریکا به سختی می تواند از برجام خارج شود

به گزارش جام جم آنلاین،هلنا سانگلند روز سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه «ام الدبس» شهرستان بستان در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب، افزود: سوئد در زمینه توافق برجام دوست دارد نقش خود را با ایران خوب بازی کند و این را هم نشان داده است.

سفیر سوئد در تهران گفت: فکر می کنم بعد از توافق هسته ای و برجام فرصت خوبی برای همکاری بین ایران و اروپا و کشور سوئد به وجود آمد.

سانگلند با بیان اینکه سوئد در زمینه محیط زیست پیشتازاست گفت: کشور ما فعالیت های زیادی در این زمینه انجام داده است و در تکنولوژی های پاک پرچمدار است و می تواند خدمات خوبی در این زمینه به ایران ارائه دهد و به دنبال این هستیم که چنین تفاهم نامه بزرگی با ایران در آینده داشته باشیم.

سفیر سوئد در تهران با بیان این که ممکن است در زمینه های مرتبط دیگر هم بتوانیم کار کنیم گفت: می خواهیم ببینیم که زمینه های مرتبط و یا ظرفیت های قابل فعالیت در این راستا چیست.

وی همچنین در خصوص این که دولت جدید آمریکا می تواند از برجام خارج شود یا نه تاکید کرد: این یک توافق چند جانبه است و سرمنشاء تعهدات ایران و آمریکا در این توافق، مذاکرات و توافقات ایران و کشورهای اروپایی است. به نظرم سخت می آید که دولت جدید آمریکا بخواهد چنین کاری را بکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها