یک دستگاه خودروی «MVM» بامداد امروز در بزرگراه آزادگان واژگون و راننده زن آن مصدوم شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۵۳
واژگونی خودرو در بزرگراه آزادگان تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، این حادثه رانندگی ساعت 06:52 دقیقه بامداد امروز به شماره تلفن 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد و در پی آن زنگ ایستگاه 104 از سوی ستاد فرماندهی این سازمان به صدا درآمد. آتش‌نشانان بی‌درنگ به سوی محل حادثه در بزرگراه آزادگان، ورودی جاده مخصوص کرج حرکت کردند.

بنا به اظهار افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی، یک دستگاه خودروی «MVM» در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان غرب درحال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با جداول کنار بزرگراه، واژگون شد.

امیرعباس سرافرازی اضافه کرد: درپی این حادثه، راننده این خودرو که زنی حدودا 35 ساله بود مجروح و در داخل اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شد.

وی با اشاره به این که این شخص قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل خودرو خارج شده بود، گفت: آتش نشانان همزمان با درخواست حضور عوامل راهور و اورژانس در محل حادثه، اقدام به قطع برق خودرو و برگرداندن این وسیله نقلیه به حالت اولیه کردند.

این افسر آماده آتش نشانی خاطر نشان کرد: پس از حاضر شدن عوامل اورژانس در محل، نیروهای آتش نشانی راننده خودرو را که از ناحیه دست، پا و سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بود، تحویل آنان دادند.

شایان ذکر است علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها