با نزدیک شدن به فصل گرما تعداد زیادی از هموطنان به نقاط سردسیر کشور مسافرت می کنند، تا بتوانند از آب و هوای خوب این شهرها استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۴۸۰۰۵
کدام هتل های معروف کیش را می شناسید؟

با نزدیک شدن به فصل گرما تعداد زیادی از هموطنان به نقاط سردسیر کشور مسافرت می کنند، تا بتوانند از آب و هوای خوب این شهرها استفاده کنند، اما یکی از نقاط کشور که در این فصل برای تفریح و مسافرت انتخاب می شود، کیش است که هر ساله در ایام مختلف سال گردشگران و مسافران زیادی را میزبانی می کند.

آمار نیز نشان دهنده از آن است که تور کیش قشم همواره از محبوبیت بسیار بالایی در بین گردشگران برخوردار بوده است.این جزیره در ایام نوروز نیز بسیار شلوغ است و هر ساله در بین نقاط پرگردشگر کشورمان در ایام نوروز و عید قرار دارد.

جزیره کیش دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و از آب و هوای بسیار مناسبی برخوردار بوده است، این جزیره در خلیج فارس قرار گرفته است و با مساحتی در حدود 91 کیلومتر و شکل بیضی شکل است، شاید برای شما جالب باشد که بدانید این جزیره جزء 4 منطقه ای در دنیا است که درصد اکسیژن خالص آن از دیگر نقاط دنیا بیشتر است و شرایط را برای افراد مبتلا به بیماری های تنفسی برای زندگی بسیار مناسب کرده است.

همانطور که گفته شد با نزدیک تر شدن به این فصل تعداد بسیار زیادی مسافر برای تفریح به این شهر می آیند، استفاده از تورها برای خانواده ها بسیار معقول و به صرفه است و به راحتی می توانید با مراجعه به آژانس های هواپیمایی برای رزرو بلیط هواپیما تهران کیش و رزرو هتل اقدام کنید، از طرفی اگر می خواهید هزینه سفری ارزان تر را داشته باشید می توانید از هواپیماهای که به طور روزانه برای مقصد کیش چارتر شده اند استفاده کنید و در هزینه های خود تا مقدار بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

به گزارش ویرلن ؛ کیش به دلیل موقعیت اقتصادی بسیار خوبی که دارا است، باعث شده تا سرمایه گذاران از سراسر جهان برای تجارت این منطقه را انتخاب کنند و بر روی زیر ساخت های این جزیره سرمایه گذاری کنند، برای مثال هتل های کیش در کل کشور از نظر کیفیت در نقطه ای بسیار بالا قرار گرفته اند و بهترین خدمات را به مشتریان و مسافران خود ارائه می دهند. در ادامه قصد داریم تا شماری از بهترین هتل های جزیره رویایی کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل دریایی ترنج

یکی از متفاوت ترین ترین هتل های جزیره کیش می باشد، این مجموعه که در نگاه اول خود به عنوان جاذبه توریستی دیده می شود هتلی پنج ستاره بوده که در نقطه طلایی و بکر جزیره کیش ساخته شده است، این مجموعه در دو فاز طراحی شده است، که فاز اول این مجموعه بر روی آب بوده و فاز دوم بر روی خشکی ساخته می شود. این مجموعه طوری طراحی شده تا کمترین آسیب را برای محیط زیست داشته باشد.

همانطور که از تصاویر هم پیداست، این هتل به سبک هتل های دریایی مالدیو بنا گشته است و بدون هیچ شکی اقامت در آن با سایر هتل های دیگر کیش و ایران کاملا متفاوت و تجربه ای بسیار شیرین است.

هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره شایان به عنوان بزرگترین و بهترین هتل های کیش در زمینی با مساحت 55000 ساخته شد، این هتل در بهترین منطقه جزیره کیش ساخته شده و از جاذبه های منحصر به فرد جزیره کیش به حساب می آید، از طرفی بزرگترین اسکله تفریحی جزیره نیز روبه روی این هتل قرار گرفته است، فضای داخلی این هتل بسیار مدرن و شیک بوده و رستوران های و سالن های این هتل بسیار مجلل و شیک بوده است.

هتل شایگان کیش

این هتل دارای 140 اتاق با طراحی بسیار زیبا و مجلل بوده و در 6 طبقه قرار گرفته است که هرکدام دارای طراحی و رنگ بندی متنوع و بسیار متمایز بوده است. از ویژگی این هتل دسترسی به مرکز خرید، اسکله و اماکن تفریحی و گردشگری جزیره می باشد.

این هتل از جمله پیشنهادهای همیشگی ما به شما خواهد بود، چراکه علاوه بر امکانات و خدماتی که این هتل و کادر مجرب آن در اختیار شما قرار خواهند داد، محل قرارگیری این هتل در جزیره نیز بسیار مناسب شما خواهد بود و می توانید بی دردسر و راحت به مراکز خرید اطراف، فرودگاه و البته ساحل جزیره دسترسی داشته باشید.

هتل داریوش کیش

این هتل یکی از مجلل ترین هتل های نه تنها جزیره کیش بلکه کشورمانن است که طراحی آن بسیار زیبا و خیره کننده است و چشم انداز بسیار بی نظیری از طبیعت اطراف را برای مسافران خود به ارمغان می آورد، طراحی این بنا برگرفته از تاریخ کشور عزیزمان ایران است که خود جلوه ای خواص به این بنا داده است. خدمات بسیار خوبی را برای گردشگران به ارمغان آورده است.

منبع:

http://www.kishqeshm.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها