وزارت خارجه در سالگرد حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران، عاملان این جنایت را مدعیان بی منطقی خواند که در پوشش حمایت از حقوق بشر و دفاع از ملتها مرتکب جنایت می شوند و اعلام کرد: ملت ایران هرگز عاملان این فاجعه را نخواهد بخشید.
کد خبر: ۱۰۴۷۵۱۱
بیانیه وزارت خارجه در سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای بیست و نهمین سالگرد شهدای جنایت حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت اقدام ناجوانمردانه و ضد انسانی ناو آمریکایی در سرنگونی هواپیمای مسافری ایران در 12 تیرماه 1367، یاد و خاطره شهدای والامقام این جنایت هولناک را گرامی می دارد.

نگاهی به پیشینه و دیرینه رفتارهای غیرانسانی آمریکا در قتل و کشتار مردم بیگناه در سراسر جهان از جمله مردم مظلوم ایران اسلامی، نشان از نهادینه شدن رفتارهای ضد بشری دولت های گوناگون آمریکا برای تامین اهداف شان دارد.

ملت ایران آمران و عاملان این فاجعه را مدعیان بی منطقی می داند که در پوشش حمایت از حقوق بشر و دفاع از ملت ها مرتکب جنایت می شوند در حالی که باید پاسخگوی رفتارهای ضدبشری خود باشند.

در پایان به روح پرفتوح شهدای بیگناه این فاجعه دردناک درود می فرستیم و ضمن ابراز همدری با خانواده های شهدا این جنایت ضد بشری اعلام می داریم ملت رشید ایران هرگز این فاجعه را فراموش نکرده و عاملان آن را نخواهد بخشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها