لیست جدید ماهانه فدراسیون جهانی شطرنج منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۰۹
رنکینگ جدید فدراسیون جهانی / خادم الشریعه در جایگاه چهلم جهان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون جهانی شطرنج ، در فهرست جدید فیده که دیروز منتشر شد، صدرنشینی "مگنوس کارلسن" پس از مدت ها به طور جدی تهدید شده است.
بر این اساس "مگنوس کارلسن" قهرمان حال حاضر جهان با 2822 واحد ریتینگ در صدر برترین شطرنجبازان جهان در بخش استاندارد قرار دارد.
ولادیمیر کرامنیک با 2812 واحد ریتینگ و صعود یک پله ای در رده دوم قرار دارد و "وسلی سو" با 2810 واحد ریتینگ در رده سوم قرار گرفته است.
آرونیان، کاروانا، ممدیارف، ناکامورا، وشیه، آناند و دینگ لیرن در رده های چهارم تا دهم قرار دارند.
در بخش استاندارد برترین شطرنجبازان بانوی جهان "هو یفان" با 2566 واحد همچنان صدرنشین است.
"ونجون جو" با 2572 واحد در رده دوم قرار گرفته است و "آنا موزیچوک" در رده سوم است. سارا سادات خادم الشریعه با 2437 واحد ریتینگ در رده چهلم برترین شطرنجبازان بانوی جهان قرار دارد.
در بخش استاندارد شطرنجبازان کشورمان پرهام مقصودلو با 2584 واحد ریتینگ صدرنشین است.
پویا ایدنی با 2578 در جایگاه دوم قرار گرفته است و احسان قائم مقامی با 2556 واحد ریتینگ در رده سوم قرار دارد. پوریا درینی، شاهین لرپری زنگنه، سیدمحمدامین طباطبایی، امیررضا پوررمضانعلی، علیرضا فیروزجا، مسعود مصدق پور و سیدجواد علوی در رده های چهارم تا دهم قرار گرفتند.
در بخش استاندارد شطرنجبازان بانوان کشورمان سارا سادات خادم الشریعه با 2437 واحد ریتینگ در صدر جدول قرار دارد. میترا حجازی پور با 2351 واحد ریتینگ در رده دوم قرار دارد. آتوسا پورکاشیان، غزل حکیمی فرد، مبینا علی نسب، مینو عسگری زاده، رعنا حکیمی فرد، درسا محمدابراهیم خان و رضوانه حدادی در رده های بعدی جای گرفتند.
همچنین در جدول رده بندی کلی کشورها کشورمان با میانگین ریتینگ 10 نقر برتر 2520 واحد در رده سوم آسیا و سی و پنجم جهان قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها